دستگیری دو شرور سابقه دار با ۴۳ کیلو تریاک در گرمسار

۲۶اردیبهشت،

فرمانده انتظامی استان سمنان از شناسایی و دستگیری دو شرور سابقه دار خبرداد و گفت: ماموران پلیس، ۴۳ کیلوگرم ماده مخدر تریاک را که به طرزی بسیار ماهرانه در خودروی مزدای متهمان جاسازی شده بود، کشف کردند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از  پایگاه خبری پلیس، سردار “محمد رضا میرزایی” گفت: ماموران پاسگاه سرمحیط بانی قصر بهرام پارک ملی کویر، به تردد یک دستگاه خودروی مزدا در کویر مظنون شده و موضوع را مورد بررسی قرار می دهند.
سردار میرزایی ادامه داد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان گرمسار با دریافت این خبر، بی درنگ به محل اعزام و پس از حضور در صحنه و بررسی های اولیه، متوجه شدند که خودروی مزدا، بی توجه به دستور ایست ماموران پارک ملی کویر، متواری شده است.
میرزایی ادامه داد: راننده خودرو که سراسیمه به دنبال فرار از دست پلیس بود، با تیراندازی به موقع ماموران، کنترل وسیله نقلیه را از دست داد و به داخل شیاری سقوط کرد.
وی تصریح کرد: با استفاده از یک دستگاه جرثقیل، سواری مزدا از داخل شیار بیرون کشیده شد و دو نفر سرنشین آن دستگیر شدند.
سردار میرزایی افزود: در بررسی هویت این دو نفر، مشخص شد هر دو اهل و ساکن زاهدان می باشند و در پرونده آنان اتهاماتی همچون شرارت، قتل و قاچاق موادمخدر به چشم می خورد. 
به گفته میرزایی، بازرسی فنی از خودروی مزدا، کشف ۴۳ کیلوگرم ماده مخدر تریاک را که به طرز بسیار ماهرانه ای جاساز شده بود، رقم زد.
فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: جای جای استان پهناور سمنان به ویژه مناطق کویری استان تحت نظارت دقیق پلیس قراردارد و هیچ حرکتی از چشمان تیزبین پلیس، مخفی نمی ماند. 
متهمان پس از تکمیل پرونده، تحویل مرجع قضایی شدند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.