دستگیری دو قاچاقچی کالا توسط پلیس مرکز اصفهان

سه شنبه ۱۹ اردیبهشت – ۰۵:۲۸:۳۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- دو نفر که به صورت عمده اقدام به وارد کردن کالاهای قاچاق از جمله پوشاک، کفش و لوازم آرایشی و بهداشتی می کردند توسط ماموران پلیس مرکز استان اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا، سرهنگ” محمد علی بختیاری”با بیان این مطلب اظهار داشت: ماموران پلیس مرکز استان  در ادامه طرح تشدید مبارزه با وارد کنندگان کالاهای قاچاق در سال تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی پراید حامل تعداد زیادی از لباس های خارجی مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو ده ها بسته حاوی لباس های زنانه و مردانه خارجی به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد که فاقد مدارک مثبته گمرکی بوده و به صورت قاچاق وارد کشور شده بودند.
این مقام مسئول عنوان داشت:در این رابطه خودرو توقیف و راننده آن به همره سرنشین دستگیر که در تحقیقات صورت گرفته هر دو به تهیه و توزیع کالای قاچاق از بنادر جنوب کشور اعتراف کردند.
سرهنگ بختیاری با بیان اینکه هر دو متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند گفت:مبارزه با قاچاقچیان کالا در سال جدید شدت بیشتری گرفته و پلیس اجازه نا امن کردن فضای اقتصادی کشور را به این گونه افراد نخواهد داد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۸۱۷۲۸۳۸۳۱۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.