دستگیری سارق۸۰۰ میلیون ریالی در صدوق

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان صدوق استان یزد از دستگیری سارق۸۰۰ میلیون ریالی خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرگرد مهدی رحیم زاده جانشین فرماندهی انتظامی صدوق با اعلام خبر فوق گفت: با شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت ۸۰۰ میلیون ریال طلا از کارگاه طلاسازی وی، ماموران آگاهی صدوق تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارآگاهان در تحقیق از کارگران شاغل در کارگاه به سه نفر از کارگران مشکوک شدند که در تحقیقات محرز شد یکی از کارگران بنام حسن به تازگی از لحاظ وضعیت مالی در شرایط بهتری نسبت به قبل می باشد.

جانشین انتظامی شهرستان صدوق افزود: ماموران آگاهی متوجه شدند فرد مذکور قصد فروش یکدستگاه پژو ۲۰۶ را دارد که با هماهنگی مقام قضائی، طی عملیاتی وی را دستگیر کردند.

ماموران در بازرسی ازخودروی نامبرده مقداری از اموال مسروقه (طلاآلات) و مبلغ ۲۰ میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش طلاهای مسروقه را کشف کردند.

سرگرد مهدی رحیم زاده در پایان خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه منکر سرقت شد اما با ارائه دلایل و مدارک مستند از سوی ماموران، به سرقت اعتراف کرد و گفت: طلاها را در ده مرحله سرقت و برای فروش به یکی از دوستانم می دادم تا به همراه همسرش، طلاها را به فروش برساند.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.