دستگیری شش سارق طی ۴۸ ساعت قبل

۱۳م اسفند ،

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زاهدان خبرداد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زاهدان گفت: عوامل پلیس پیشگیری و انتظامی این شهرستان طی ۴۸ ساعت قبل موفق به دستگیری شش سارق شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، سرهنگ غلامرضا جعفری افزود: مأموران این یگان طی عملیات هایی جداگانه در نقاط مختلف شهرستان زاهدان بخصوص مناطق آلوده این شهرستان موفق به دستگیری این سارقان شده اند.
 
وی اظهار داشت: دو نفر از این سارقان به نام های اسماعیل. ک و خدارحم .ش که قصد سرقت گوشی تلفن همراه را داشتند با هوشیاری و حضور به موقع مأموران دستگیر شدند.
 
سرهنگ جعفری خاطرنشان کرد: دو سارق دیگر به نام های مهدی.ر و محمد حسن . ش که اقدام به سرقت یک دستگاه کاشی بر از یک باب منزل در حال ساخت کرده بودند با حضور به موقع مأموران دستگیر شدند همچنین سارقان دیگری به هویت پرویز .ن که قصد سرقت از منزلی را داشت با هوشیاری صاحب منزل و با حضور به موقع مأموران دستگیر جهت انجام بررسی های بیشتر به مراجع ذیربط تحویل داده شد.
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زاهدان در پایان گفت: در یکی دیگر از عملیات های پلیسی ، پلیس پیشگیری زاهدان دو سارقی که اقدام به سرقت باطری خودروی پیکان کرده بودند شناسایی که موفق به دستگیری یکی از این سارقین به هویت زهرا .س شدند که این سارق نیز جهت انجام بررسی های بیشتر و شناسیایی همدستش تحویل مراجع ذیربط گردید./ز


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.