دستگیری عاملان ارتکاب حادثه «پارک طالقانی»

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری چهار عامل اصلی ارتکاب پارک طالقانی خبر داد.

ایسنا، سردار حسین ساجدی نیا صبح امروز در حاشیه مراسم امحای سی دی‌های غیر مجاز و مبتذل با اعلام خبر دستگیری عاملان اصلی حادثه پارک طالقانی گفت: چهار نفر از عاملان اصلی ارتکاب حادثه پارک طالقانی گفت: یکی دو نفر از افرادی که به این عاملان اصلی نیز کمک کرده بودند نیز دستگیر شدند.

فرمانده تهران بزرگ با بیان اینکه افراد دستگیرشده دارای سابقه بودند گفت: متاسفانه اکثر این افراد جوان بودند.

ساجدی‌نیا با بیان اینکه این افراد برای سیر مراحل قانونی به مراجع‌قضایی تحویل داده شده‌اند، گفت امیدواریم با حکم مناسب با این افراد برخورد شود تا عاقبت این افراد درس عبرتی برای دیگران شود.

وی با بیان اینکه شاید پلیس در همه جا حضور نداشته باشد گفت: اما پلیس در امر پیشگیری و پس از آن پیگیری، سریعا عمل خواهد کرد.

ساجدی نیا در مورد امنیت پارک‌ها نیز به فعالیت گسترده پلیس پارک و کوهستان اشاره کرد و گفت: پلیس در همه جا حاضر است اما گاها افراد ناهنجار دست به اقداماتی می‌زنند و موجب ناراحتی مردم می‌شوند اما پلیس قاطعانه با آنان برخورد خواهد کرد و امیدواریم دیگر شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم.

وی در ادامه به کشف و ضبط بیش از ۴،۵ میلیون سی دی غیر مجاز و مستهجن و همچنین بازی‌های غیر مجاز اشاره کرد و گفت: در راستای ادامه اجرای طرح‌های امنیت محله محور، برخورد با تولید، توزیع و فروشندگان سی دی غیر مجاز و لوح‌های فشرده در دستور کار قرار گرفت.


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.