دستگیری و انهدام باند سارقان مسلح در شیراز

فرمانده انتظامی فارس از شناسایی و انهدام باند سارقان مسلح در شیراز و کشف ۱۰ فقره سرقت مسلحانه از آنان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “سجادیان” در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه طی سال های ۸۸ تا ۹۱ در سطح شهرستان شیراز، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت و اکیپی از ماموران مجرب تیم وی‍ژه مبارزه با سرقت های مسلحانه در این خصوص تشکیل شد.
وی در خصوص نحوه سرقت اعضاء این باند گفت: سارقان در انجام سرقت ها با تیراندازی و مجروح کردن افراد، اقدام به سرقت از مغازه های سوپرمارکت و منازل در سطح شهر شیراز می کردند.
 فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: ماموران پس از تحقیقات لازم و بررسی صحنه های جرم، با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی اعضاء این باند سارق مسلح که از متهمان تحت تعقیب و متواری بودند را شناسائی کردند.
سردار “سجادیان” افزود: پس از شناسائی مخفیگاه متهمان، با انجام چندین عملیات طراحی شده منسجم و هماهنگ، طی یک هفته تلاش بی وقفه توسط ماموران، اعضای اصلی باند متشکل از یک نفر زن به نام “م – ع” ۲۰ ساله تبعه افغانستان و سه نفر مرد به نام های “د – ر” ۲۳ ساله، “ع – م” ۲۱ ساله تبعه افغانستان معروف به امید و “ع – ر” ۲۲ ساله دستگیر شدند. وی بیان کرد: یک قبضه اسلحه کلاش تاشو مورد استفاده در صحنه های جرم از خانم مذکور و در بازرسی از مخفیگاه سارقان نیز چندین قبضه سلاح سرد قمه، مهمات، اسلحه کلاش و مقداری اموال مسروقه کشف شد.
فرمانده انتظامی فارس گفت: در تحقیقات انجام شده بیش از ۱۰ فقره سرقت مسلحانه از سارقان کشف، مالباختگان شناسایی و در مواجه حضوری با متهمان، شناسائی شدند.
سردار “سجادیان” در پایان گفت: استان فارس و شهر مقدس شیراز مکانی برای افراد سودجو و مخلان نظم، آسایش و امنیت شهروندان نخواهد بود و خادمان مردم درنیروی  انتظامی فارس با همکاری مردم، دستگاه قضایی و سایر دستگاه های امنیتی به کسانی که بخواهند موجبات ناامنی را برای شهروندان این استان فراهم کنند اجازه نخواهند داد و با آنان برخورد شدید خواهند کرد./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.