دستگیری ۴ عامل ایجاد رعب و وحشت در جنوب تهران

خبرگزاری آریا-سرهنگ محرابی ساعتی پیش از دستگیری چهار تن از اراذل و اوباش جنوب تهران در طرح امنیت محله محور و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز خبر داد.
به گزارش آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سرهنگ علیرضا محرابی، رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، ساعتی پیش از شناسایی و دستگیری چهار تن از اراذل و اوباش جنوب تهران در طرح پاکسازی مناطق آلوده خبر داد.
این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت:” با شکایت شهروندان تهرانی ساکن محله های جنوبی تهران به ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ مبنی بر تردد و فعالیت مجرمانه چهار تن از اراذل و اوباش سابقه دار در این محله ها اقدامات ماموران این یگان آغاز شد.
وی ادامه داد:” با شناسایی محل های جرم خیز و اماکنی که امکان حضور و تردد متهمان در آن مناطق می رفت، روز گذشته پلیس موفق به شناسایی آنها شده و مشخص شد که این افراد به اتهام ایجاد اخلال در نظم عمومی و قدرت نمایی با سلاح سرد مدتی در زندان به سر برده اند اما اکنون پس از رهایی نیز اقدام به خلافکاری های خود می کنند.
سرهنگ محرابی عنوان داشت:” متهمان مذکور که مهدی، علیرضا، ابوالفضل و حسن نام داشتند، با تهدید سلاح باعث رعب و وحشت شهروندان شده که همین امر دلیل تماس شهروندان به پلیس بوده است.
وی ادامه داد:” با تلاش ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت تهران بزرگ، این افراد به اتهام شرارت، درگیری، حمل سلاح سرد، ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان و اخلال در نظم عمومی، بازداشت و پس از اعتراف به جرایم خود به دادسرا معرفی شد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.