دستگیری کلاهبردار میلیاردی مسکن مهر پرند

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم غرب استان تهران با بیان این خبر اعلام کرد: مأموران پلیس آگاهی در پی شکایت شخصی مبنی بر فروش واحدهای آپارتمانی مسکن مهر از پروژه ۱۶۰واحدی شهر پرند موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: مأموران انتظامی مخفیگاه مدیر عامل شرکت پیمانکار را که با فروش غیرمجاز و کلاهبرداری از مردم فراری بود شناسایی و با تشکیل تیم عملیاتی و هماهنگی قضایی وارد محل شده و متهم به نام «ی-ر» را در رباط کریم دستگیر و جهت بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی انتقال دادند.
سرهنگ «جعفر علیزاده» ادمه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی به جرم خود اعتراف کرده و در ادامه اظهار داشت که با همدستی یک نفر دیگر به نام «ح-ز» اقدام به فروش غیرمجاز واحدهای آپارتمانی واقع در پرند به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کرده است.
این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی سریعا مخفیگاه همدست متهم دستگیر شده را شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را در پرند دستگیر کردند که متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به جرم خود و کلاهبرداری و فروش غیرقانونی اعتراف کرد.
به گفته وی کلاهبرداران دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
گفتنی است چندی پیش نیز فردی که با هویت جعلی و معرفی خود به عنوان نماینده مسکن مهر در شهر پرند شهرستان رباط کریم غرب استان تهران از ۵۰ فرد متقاضی مسکن مهر کلاهبرداری کرده بود توسط پلیس دستگیر شد.

دستگیری کلاهبردار میلیاردی مسکن مهر پرند ۵/۵ ۱


ممتاز نیوز
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. سیذجعفرکاظمی:

    سلام یا کشور اینقدربی در و پیکراست که هرکسی میتواند املاک دولتی را بفروشد یا اینکه کدخدا را دیده وده رامیچاپد . کسی هست که پاسخ دهد مسئول این آپارتمانها چه کسی است وکدام دفترخانه جرات میکند سندبزند؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.