دستگیری ادمین صفحه‌ای غیراخلاقی در فیس‌بوک

۲۷ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

facebook.jpg

رییس پلیس فتای گیلان از دستگیری عامل انتشار یافتن تصاویر و محتوای غیراخلاقی در فیس‌بوک خبرداد.

سرهنگ ایرج محمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در جهتی مقابله با جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی، تیم رصد پلیس فتا، صفحه‌ای را در فیس‌بوک شناسایی کرد که گرداننده آن مبادرت iبه انتشار یافتن تصاویر و محتوای غیراخلاقی در اینترنت کرده بود.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات گیلان افزود: با شناسایی این صفحه، اقدامات پلیس برای دستگیری عامل اصلی آن در دستور کار ماموران قرار گرفت.

محمدخانی ادامه داد: آدرس گرداننده این صفحه که با ترویج فرهنگ ابتذال غرب و iبهره جستن از فضای مجازی، اخلاق و عفت عمومی جامعه را هدف گرفته بود، شناسایی شده و پس از اخذ مجوزهای قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه در رشت دستگیر شد.

رییس پلیس فتای گیلان با بیان اینکه متهم پس از دستگیری و انتقال iبه مقر انتظامی با توجه iبه شواهد و قرائن موجود iبه بزه انتسابی اعتراف کرد، گفت: وی پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی iبه جرم iبه دادسرا و پس از آن با صدور قرار ۱۵۰ میلیون ریالی روانه زندان شد.

وی در این جهت iبه آن دسته از اشخاصی که در پوشش فضای مجازی اخلاق و عفت عمومی جامعه را هدف گرفته‌اند اخطار داد: پلیس فتا در برخورد با جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی بسیار مصمم و جدی است.

رییس پلیس فتای گیلان از جوانان خواست، ضمن حفظ هوشیاری کامل در فضای مجازی و رعایت حدود و چارچوب اخلاقی از عضویت در این‌گونه شبکه‌ها پرهیز کنند و شخصیت انسانی خود را در دنیای دیجیتال مراقبت و مواظبت کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.