دستگیری دو نفر بدلیل پرتاب سنگ و آجر به آتش‌نشانان تایباد

فرمانده سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تایباد از حمله یک نفر با سنگ و آجر به آتش نشانان این شهرستان خبر داد.

دستگیری دو نفر بدلیل پرتاب سنگ و آجر به آتش‌نشانان تایباد

به گزارش ممتاز نیوز، آتشیار سیدعلی حسینی، در تشریح این خبر خاطرنشان کرد: ۱۵ آذرماه در پی اعلام وقوع حریق در منطقه ونک شهر تایباد، بلافاصله یگان امداد و نجات و حریق آتش‌نشانی در قالب سه اکیپ به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: در این حادثه یک دستگاه خودرو که چند بطری سوخت غیرقانونی حمل می‌کرد دچار حریق شده بود که راننده در رویارویی با آتش‌نشانان آن‌ها را با سنگ و آجر مصدوم کرد.

فرمانده سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تایباد اظهار کرد: با تلاش مأموران آتش‌نشانی در دو حوزه مهار آتش و حفاظت از مردم و خود مأموران آتش‌نشانی، حریق مهار شد.

حسینی بیان کرد: خودرو مذکور که برای انتقال سوخت غیرمجاز به گمرک در جاسازی‌های مختلف چندین بطری یک و نیم لیتری سوخت را پنهان کرده بود دچار حریق شد.

وی ادامه داد: متأسفانه با ورود مأموران آتش‌نشانی، صاحب خودروی متخلف با مخالفت به آتش‌نشانان حمله کرد. این مقاومت منجر به پرتاب سنگ و آجر از طرف وی و آسیب دیدن تعدادی از آتش‌نشانان شد.

فرمانده سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تایباد با بیان اینکه با ورود مأموران یگان امداد، ۲ نفر بازداشت شدند، خاطرنشان کرد: سازمان آتش‌نشانی با توجه به وظیفه ذاتی خود مسئول مقابله با اتفاقات و حوادثی این‌چنینی است، اما تعرض و آسیب رساندن به چند تن از همکاران را از طریق مقامات قضایی پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.