دستگیری رضا قرقی به جرم تخریب ۱۶ خودرو

۳۰م دیماه ،

فردی به نام رضا قرقی که یکی از عاملین اصلی تخریب ۱۶ خودرو در محدوده شهرری بود، توسط ماموران انتظامی دستگیر شد.

سرپرست کلانتری ۱۳۱ شهرری در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، در تشریح خبر فوق گفت: ماموران کلانتری بدون شک با قاطعیت تمام با اشخاصی که قصد بر هم زدن نظم جامعه را دارند و سبب نارضایتی و خسارات مالی به شهروندان می گردند، برخورد می کند.
سرهنگ علی کبودوند در ادامه اظهار داشت: در این خصوص در پی تخریب ۱۶ دستگاه خودروی پارک شده در محله چشمه علی ماموران بلافاصله اقدامات گسترده اطلاعاتی و گسترش شبکه منابع و کنترل های ویژه پلیسی را آغاز نمودند.
وی افزود:به دنبال این موضوع ماموران توانستند روز قبل عامل اصلی تخریب خودروها را به هویت رضی-ش معروف به رضا قرقی در خیابان امام خمینی، باقرشهر ردیابی کنند که بلافاصله در ساعت ۱۴ پس از حصول اطمینان از حضور نامبرده به موقعیت باقرشهر، ۳۰ متری امام خمینی(ره) اعزام و در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی متهم دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد.
این مقام مسئول انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی اولیه خود به صراحت به بزه خود اعتراف نمود و در این راستا جهت بررسی بیشتر و کشف سایر جرائم، متهم به همراه پرونده در اختیار ماموران پایگاه نهم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت./ز


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.