دستگیری سارقانی که حدود سه کیلوگرم طلا ربودند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

39419.jpg

رییس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از دستگیری سارقان مسلحی خبرداد که حدود سه کیلوگرم طلا را ربوده بودند.

به گزارش تفسیری سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ محسن عطار با بیان اینکه در ۱۰ آبان ماه سال‌جاری سه فرد مسلح در حالی که نقاب بر صورت داشتند از یک مغازه طلافروشی دربخش میرجاوه شهرستان زاهدان مقدار دو کیلو و ۸۰۰ گرم طلا سرقت نموده و با استفاده از دو دستگاه خودرو پژو از محل متواری شدند، گفت: به دنبال وقوع این سرقت مسلحانه که سبب ایجاد جو ناامنی در منطقه شده بود، خبر این سرقت مسلحانه و مشخصات طلاهای مسروقه به کلیه یگان‌های انتظامی و ماموران پلیس آگاهی اعلام شد و کلیه محورهای ورودی و خروجی شهرستان‌های جنوبی استان تحت کنترل قرار گرفت.

وی افزود: سه سارق مسلح پس از ۴۸ ساعت فرار در حالی که قصد داشتند با یک دستگاه خودرو پژو وارد شهرستان دلگان شوند با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی و انتظامی این شهرستان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

عطار با بیان اینکه از این سه سارق مسلح که «میلاد»، «محمد» و «آرمان» نام دارند گفت: مقادیری از طلاهای مسروقه کشف شد که با حضور مالباخته کلیه طلاهای سرقتی شناسایی و مدارک لازم نیز توسط وی ارائه شد.

رییس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه متهمان به همراه اموال مکشوفه پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان منتقل شدند گفت: این متهمان قصد انتقال مقادیری از طلاهای سرقتی را به یکی از استان‌های شرقی کشور برای فروش داشتند و سایر طلاجات سرقتی نیز در اختیار دو همدست دیگر آنان که در شهرستان خاش مخفی می باشند، قرار دارد.

وی افزود: تحقیقات برای دستگیری دو سارق دیگر و کشف سلاح و مهمات به کار رفته در این سرقت ادامه دارد و به سریعی دستگیر و به دادسرا معرفی خواهند شد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.