دستگیری سارقان شب رو ویلاهای بومهن

دزدان شب رو که از چندین ویلا و باغ بومهن سرقت می کردند با تلاش ماموران پلیس دستگیر شدند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از مهر، سرگرد حسین شعبانی در این باره گفت: در پی چندین تماس مکرر از سوی شهروندان و شکایت در خصوص سرقت از باغ ها و ویلا های محدوده بومهن، اقدامات ماموران این یگان برای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان این پرونده آغاز شد.

وی افزود: در این تحقیقات مشخص شد که یک باند سرقت با شناسایی باغ ها و ویلاهای خالی از سکنه نیمه شب ها اقدام به سرقت از محل های مذکور کرده که این امر باعث وارد آمدن خسارت به شهروندان شده است.با توجه به بررسی های انجام شده ماموران حدس زدند که این افراد باید بیش از چهار نفر باشند که به راحتی می توانند وارد این اماکن شده و دست به سرقت وسایل و تجهیزات ساختمانی بزنند.

سرگرد شعبانی ادامه داد: بر همین اساس ضمن تشکیل جلسات با شورایاریهای محل و توجیه ساکنان و مالکان ویلاها و باغهای مذکور عملیات تعقیب و مراقبت برای به دام انداختن سارقان آغاز شد که این اقدامات شب گذشته نتیجه داد و ماموران موفق شدند اعضای این باند سرقت را که در یکی از باغهای اطراف در حال سرقت بودند، غافلگیر و بازداشت کنند.

به گفته کلانتر ۲۰۹ بومهن متهمان که فریدون، شهرام، احمد، عبدالرضا، فرامرز و محمد نام داشتند در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند که طی آن ضمن اقرار به جرم خود اعلام کردند که با شناسایی و زاغ زنی ویلاها و باغ هایی که خالی از سکنه هستند اقدام به سرقت از آن می کنند.

هر ۶ متهم پس از اعتراف به جرم خود برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند و اموال و تجهیزات مسروقه که از محل اختفای آنها به دست آمده بود، با دستور مقام قضایی پس از صورتجلسه به مالکان آن برگشت داده شد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.