دستگیری شرور سابقه دار در تهران

سرهنگ محرابی از دستگیری یکی از اراذل و اوباش شهر تهران خبر داد و گفت:˝ این متهم چندی پیش به اتهام درگیری و ضرب و جرح تحت تعقیب بود.

سرهنگ علیرضا محرابی، رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ ازدستگیری یکی از اراذل و اوباش در محدوده خیابان دماوند خبر داد و گفت: مدتی پیش یکی از اراذل و اوباش شهر تهران به اتهام شرارت و ایجاد مزاحمت برای شهروندان توسط پلیس دستگیر و راهی زندان شد، اما پس از طی دوره محکومیت و رهایی از زندان مجددا به سراغ فعالیت های خود رفته و اقدامات شرورانه خود را از سر گرفت که این امر باعث شد مجددا تحت تعقیب ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار بگیرد.

وی افزود: در جریان تحقیقات مشخص شد که این متهم که در تاریخ ۱۰ خرداد ماه امسال، پس از شرب خمر، با فردی دیگر به نام “سعید” درگیر شده و پس از مجروح کردن وی با ضربات چاقو، اقدام به شکستن شیشه های یک رستوران غذا خوری در همان محل کرده است.

محرابی عنوان داشت: بلافاصله مراتب به عرض بازپرس شعبه چهار دادسرای ناحیه ۳۳ تهران رسیده و حکم دستگیری متهم در دستور کار ماموران این یگان قرار گرفت و ماموران برای دستگیری این متهم اقدام کردند که سرانجام پس تعقیب و مراقبت های نامحسوس در پاتوق ها و محل سکونت نامبرده، موفق شدند این فرد را دستگیر و برای طی مراحل قانونی به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی منتقل کنند.

گفتنی است؛ متهم در جریان بازجویی های انجام شده به جرایم خود اعتراف و همچنین در پرونده وی سوابق متعددی از جمله شرب خمر و نزاع دسته جمعی را در پرونده خود دارد و به تازگی اقدام به مصرف مواد مخدر ( شیشه) می کند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.