دستگیری شکارچیان متخلف در منطقه سرحمام گالیکش

دیده بان حقوق حیوانات: شکارچیان متخلف در منطقه سرحمام گالیکش دستگیر شدند

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان گلستان، دراین رابطه محمد ممشتی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گلستان گفت : مأمورین و ضابطین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مینودشت موفق به دستگیری دو نفر شکارچی غیر مجاز در منطقه  (سرحمام ) گالیکش شدند.

از این متخلفین لاشه طاقه قرقاول حیوان حمایت شده و در معرض خطر انقراض و قطار فشنگ و تجهیزات انفرادی کشف و ضبط گردید پرونده به همراه ادوات ضبط شده و صورتجلسه تنظیمی تحویل مقامات قضایی شد.

ممشتی افزود : در شرایطی که هر روز شاهد درگیری و افزایش خشونت علیه مأمورین زحمتکش محیط زیست می باشیم بر همه مردم طبیعت دوست و نجیب منطقه فرض است به یاری حیات وحش که بیشتر گونه های آن کمیاب بوده شتافته و دست شکارچیان خاطی را از این حیوانات کوتاه نمایند .

وی ادامه داد: بر این اساس اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان از تمام علاقمندان و دوستداران طبیعت و حیات وحش درخواست می نماید که ما را در حفاظت از این میراث های طبیعی ارزشمند یاری داده تا با این افراد که قصد سودجویی از این گونه های با ارزش را دارند برخورد قانونی صورت گیرد و نسل این گونه حمایت شده از خطر انقراض نجات یابد .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.