دستگیری عامل انتشار عکس های برهنه بازیگران +عکس

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از خبرآنلاین : مردی که به گفته مقامات ایمیل و تلفن همراه چهر‌ه‌های سرشناسی چون جنیفر لارنس را هک کرده بود، به جرم خود اعتراف کرده است.

ری کالینز ۳۶ ساله اهل پنسیلوانیا می باشد و جرم خود مبنی بر دسترسی غیرقانونی به اطلاعات شخصی افراد را پذیرفته است. با پذیرفتن این جرم کالینز با حکم پنج سال حبس در زندان فدرال و جریمه‌ای ۲۵۰ هزار دلاری روبه‌رو خواهد شد. هنوز حکمی برای این فرد صادر نشده است.

جنیفر لارنس، کرستن دانسته، گابریله یونیون و کیت آپتون از جمله چهره‌هایی هستند که ایمیل و تلفن همراهشان هک شده است، و اطلاعات خصوصی آن‌ها به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر شده است. نمایندگان این چهره‌ها هنوز هیچ واکنشی درباره این خبر نشان نداده‌اند.

براساس مستندات دادگاه کالینز بین نوامبر ۲۰۱۲ تا سپتامبر ۲۰۲۲ به صورت عمدی و دانسته دست به اقدامی مجرمانه زده است، و حداقل ۵۰ حساب آی‌کلود اپل و بیش از ۷۲ حساب جیمیل را هک کرده است.

پیش از این نیز در سال ۲۰۱۲ مردی اهل فلوریدا برای هک کردن ایمیل اسکارلت جوهانسون، میلا کونیس و کریستینا آگوئیلرا و انتشار اطلاعات خصوصی آن ها به ۱۰ سال زندان محکوم شده بود.

دستگیری عامل انتشار عکس های برهنه بازیگران +عکس


باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.