دستگیری فروشنده داروهای غیرمجاز در اینترنت

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ایسنا

10-478.jpg

رییس پلیس فتا استان خراسان رضوی از شناسایی و دستگیری گرداننده یک پایگاه اینترنتی فروش داروهای غیر مجاز در اینترنت خبر داد.

به گزارش تفسیری سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ سید محسن عرفانی دراین‌باره گفت: عملیات پانگه آ ۵ که با مشارکت ۸۸ کشور جهان از جمله ایران و به درخواست پلیس اینترپل برای شناسایی گردانندگان وب‌سایت‌های فروش داروهای غیرمجاز اینترنتی در فضای سایبر به مرحله اجرا در آمد.

وی ادامه داد: در این جهت تیم رصد پلیس فتای استان خراسان رضوی تعدادی از وب پایگاه اینترنتی‌های اینترنتی فعال در زمینه فروش داروهای غیر مجاز را کشف و شناسایی نمود.

وی با بیان اینکه ماموران با انجام یک سری کارهای تحقیقاتی، متهمی که اقدام به فروش پنج هزار قلم داروی غیر مجاز و تقلبی از طریق وب‌سایت‌ها نموده بود، شناسایی و دستگیر شد، گفت: وی برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای استان شد.

عرفانی به شهروندان اخطار داد به هیچ وجه اقدام به خرید داروهایی که از طریق وب‌سایت‌های اینترنتی تبلیغ و عرضه می‌شوند، نکنند و حتما برای تهیه دارو حتی از مبادی مجاز و قانونی، با پزشک خود مشورت نمایند و در صورت مشاهده اینگونه وب‌سایت‌ها موضوع را برای رسیدگی هر چه سریعتر به پلیس فتا اطلاع دهند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.