دستگیری قاچاقچیانی با ۴٫۵ تن موادمخدر

۲۲ آبان ،

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری ۲ عامل فراری قاچاق ۴ تن و۵۷۰ کیلو گرم موادمخدر در مخفیگاهشان در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش تفسیری گروه وبگردیممتازنیوز، سرهنگ اصلانی در تشریح این خبر گفت: اواخر مهرماه امسال با تلاش شبانه‌روزی ماموران انتظامی غرب استان تهران در شهرستان ملارد و انجام یکسری کارهای اطلاعاتی، در نهایت سرنخی مبنی بر تردد اعضای باند توزیع مواد مخدر در گاوداری متروکه واقع در روستای «بیدگنه» بدست آمد.

سرهنگ «اصلانی» ادامه داد: در این جهت بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی با تجهیزات کافی در محل حاضر شدند و شبانه منطقه را دقیقا زیر نظر گرفتند با ورود یک دستگاه تانکر گاز رسانی سفید رنگ به گاوداری با استفاده از اصل غافلگیری ومحاصره کامل اطراف کامیون وپیش بینی های امنیتی وانتظامی،راننده به نام «محمد-س»۲۸ ساله وسرنشینان کامیون به نام «فرزاد – ی» ۳۶ ساله و”کامران-ز” ۳۵ ساله را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: ماموران پس از انجام یک عملیات ضربتی، یک دستگاه خودروی کامیونت و یک دستگاه خودروی نیسان را به همراه رانندگان آنها توقیف و جهت بازرسی به ستاد فرماندهی انتظامی «ملارد» منتقل کردند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران بیان داشت : با بررسی دقیق کارشناسی و پیدایش محل اختفای مواد مخدر در انتهای تانکر مذکور، ماموران انتظامی با همکاری عوامل آتش نشانی از داخل تانکر گاز رسانی مقدار ۴ تن و۵۷۰کیلو و۷۵۰گرم تریاک با لفافه کشف کردند.

این گزارش تفسیری می افزاید: در این عملیات پلیسی ۳ قاچاقچی بنامهای«محمد-س»۲۸ ساله، «فرزاد – ی» ۳۶ ساله و “کامران-ز” دستگیر وتحویل مرجع قضائی شدند وبا توجه به اینکه تعدادی از همدستان وعاملان اصلی این باند قاچاق موادمخدر متواری بودند تلاشهای پلیس غرب استان تهران برای دستگیری قاچاقچیان فراری ادامه یافت.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی وپلیسی، سرانجام سرنخی از حضور وفعالیت دو قاچاقچی فراری این باند در شهرستان هرسین استان کرمانشاه بدست آمد وماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان پس از اخذ نیابت قضائی با حضور در استان کرمانشاه، هر دو قاچاقچی فراری را بنامهای “علی-ح” و”حمزه- ه” در مخفیگاهشان در شهرستان هرسین دستگیر کرده وجهت تحقیقات بیشتر به پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران منتقل کردند.

به گفته سرهنگ «اصلانی» متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی و بررسی بیشتر در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفتند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.