دستگیری و انهدام شبکه‌های جاسوسی نشانگر ضریب امنیتی بالای ایران است

۰۵خردادماه،

یک کارشناس مسائل راهبردی گفت: دستگیری و انهدام شبکه‌های جاسوسی_تروریستی نشانگر توانمندی‌های بالای اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران است.

“رضا طلایی‌نیک” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به انهدام دو تیم تروریستی از سوی وزارت اطلاعات ایران، گفت: ورود سلاح توسط تیم‌های تروریستی و گروهک‌های ضدانقلاب با حمایت برخی از کشورها و سرویس‌های جاسوسی غرب به منظور ناآرام سازی فضای انتخابات، صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: دستگیری و انهدام این گروهک‌های تروریستی از یکسو نشان دهنده برنامه ضد امنیتی دشمنان و از سوی دیگر بیانگر توانمندی‌های اطلاعاتی و امنیتی ایران است.

 این کارشناس مسائل راهبردی به همزمانی تحرک تروریست‌ها و کشف این سلاح‌ها اشاره کرد و افزود: همزمانی دستگیری عوامل غرب و طرح نفوذ شبکه‌های ضد انقلاب در بهره‌گیری از فضاهای انتخاباتی برای ناامن سازی و تکرار ناکامی‌های اقدامات تروریستی نشان دهنده ضریب امنیتی بالای ایران و توانمندی اطلاعاتی است.

طلایی‌نیک با اشاره به نفوذ و ورود عوامل تروریستی به برخی از کشورها همچون سوریه، عراق و پاکستان تصریح کرد: طرح‌های ناامن سازی ایران از سوی دشمنان همواره شکست خورده  و برتری امنیتی و اطلاعاتی ایران ناکامی شبکه‌های تروریستی را سبب شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از هر محرکی برای ناامن‌سازی انتخابات در خطوط رسانه‌ای، تحرکات سیاسی، عملیات روانی و نفوذ های تروریستی در فرآیند انتخابات مشهود است، بنابراین نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کشور باید با اقدامات پیش‌دستانه در جریان‌های سیاسی و رقابت‌های انتخاباتی هوشمندانه عمل کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.