دستگیری کلاهبرداری که خود را مامور بیت‌رهبری معرفی‌ می‌کرد

رییس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری فردی که تحت عنوان مامور بیت‌مقام معظم رهبری اقدام به اخاذی از شهروندان کرده بود، خبر داد.

سرهنگ مداحی در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در پی اطلاع ماموران از اینکه شخصی با هویت «محمد» اهل و ساکن تبریز در سطح شهر تحت عنوان مامور بیت‌مقام معظم رهبری و به بهانه درست کردن وام مسکن‌مهر از چند تن کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت. رییس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات، متهم را شناسایی و در یک عملیات وی را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

مداحی با بیان اینکه متهم پس از دستگیری در بازجویی‌ها به بزه انتسابی معترف شده است، خاطر نشان کرد: وی در بازجویی‌ها معترف شد که از شش تن مبالغی از ۱۵۰ هزار تا دو میلیون تومان کلاهبرداری کرده است. به گفته رییس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی متهم بیش از ۱۴۰ میلیون ریال به همین شیوه از شهروندان کلاهبرداری کرده است.

وی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات ماموران مشخص شد که نامبرده هیچ‌گونه سمتی در محل ادعایی نداشته است، خاطرنشان کرد: هدف وی از ارتکاب عمل مجرمانه صرفا کلاهبرداری بوده که وی علت آن را نیاز مالی و بیکاری اعلام کرد.مداحی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شد.
۴۵۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ALI:

    ایا آنها هم از اعضای ان باند هستن

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.