دستگیری یک زن به جرم توزیع مواد روانگردان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از بازداشت یک زن در شهرک خلیج به اتهام توزیع مواد روان‌گردان خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، سعید لیراوی از دستگیری یک توزیع کننده مواد روان‌گردان در محدوده شهرک خلیج خبر داد و گفت: در بازرسی از منزل این زن متهم، مقادیر قابل توجهی مواد روان‌گردان کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به دستگیری یک زن به اتهام توزیع مواد مخدر در محدوده شهرک خلیج، به تشریح جزییات پرونده این متهم پرداخت.

این مقام انتظامی در تشریح خبر عنوان کرد: با شکایت تعدادی از شهروندان ساکن محدوده شهرک خلیج در ارتباط با اقدامات یک زن که به توزیع مواد مخدر در این محدوده مشغول است، تیمی از ماموران پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

لیراوی تاکید کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که این زن در منزل خود اقدام به تهیه و بسته‌بندی مواد مخدر و روان‌گردان کرده و با شناسایی مشتریان خود اقدام به توزیع گسترده در این محدوده می‌کند که نتیجه این تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفته و دستور بازداشت متهم صادر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تاکید کرد: بر اساس دستور مقام قضایی ماموران به منزل این زن متهم اعزام شده و وی را که «مریم» نام داشت بازداشت و در بازرسی از منزل وی ۲ کیلو و ۲۵۰ شیشه، یک اسلحه کمری، یک اسلحه ساچمه زنی بدون مجوز، سه کارتن اوراق جعلی دفترچه بیمه، ۱۰ عدد مهر جعلی سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی را کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در پایان با اشاره به اعتراف متهم به جرایم ارتکابی، گفت: این زن که پیش از این نیز سابقه تهیه و توزیع مواد مخدر در پرونده‌اش موجود است، پس از صدور رای دادسرا تا تعیین تکلیف قضایی به زندان منتقل شد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.