دستگیری ۱۵۰دختر و پسر در پارتی شبانه

سرهنگ فریدون آقایی دراین‌باره گفت: به دنبال دعوت اینترنتی از دختران و پسران برای شرکت در یک پارتی شبانه در تالار عروسی پامچال صومعه‌سرا ماموران انتظامی این شهرستان در ساعت ۲۳، ۱۲ مهرماه با حضور در این تالار، بیش از ۱۵۰ تن از دختران و پسران که بدون رعایت شئونات اسلامی در حال رقص و پایکوبی بودند را دستگیر و به مقر انتظامی صومعه‌سرا منتقل کردند.

آقایی افزود: تعداد زیادی از این افراد با حکم‌قضایی و تعهدکتبی تحویل خانواده‌هایشان شدند، اما شش تن به همراه مدیرتالار بازداشت و زندانی شدند و تالار عروسی پامچال نیز پلمب شد.

وی افزود: دختران و پسران شرکت‌کننده در این پارتی از سراسر گیلان و برخی نیز از استان‌های دیگر بودند که بدون اطلاع خانواده‌ها در این پارتی شرکت کرده بودند.

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا با بیان ابنکه خانواده‌ها باید مراقب فرزندان خود باشند تا در دام گروه‌های فساد اجتماعی قرار نگیرند، اظهارکرد: در این پارتی شبانه مقادیری مشروبات الکلی و قرص‌های روانگردان کشف و ضبط شد. /منبع: ایسنا


شبکه ایران

تا این لحظه ۴نظر ثبت شده
  1. شهرام:

    ماهنوز اندر خم یک کوچه ایم فساد همه جا رو گرفتهماگیر دادیم به بچه های مردم

  2. محمد:

    با سلام – میخوام بگم الان رهبر زنده است وضع اینطوریه ، اگه خدایی نکرده فوت کنه چه خواهد شد ….
    چرا سرلشگر جعفری دستور داده ستاد امربه معروف جمع بشه؟؟
    چرا گشت های عملیاتی بسیج را شدید کمرنگ کردن و حمایت نمیکن ؟؟
    از این بدتر خواهد شد.
    اگه قرار بود دوباره روال برگرده دوره قبل از انقلاب برای چی پس این همه جوانان خوب ما به جنگ رفتن ؟؟
    برای چی تو انقلاب این همه شهید دادیم ؟؟
    هر وقت جلوی ضرر رو بگیرین ، منفعته
    ای کاش که امام زنده بود …. ای کاش ……

  3. شیما:

    آخه یکی نیست به شماها بگه انقدر جوونارو محدود کردین که مملکتتونو خودتون به فساد کشیدین

  4. وطن پرست:

    با سلام و هزاران افسوس برای مسولان نظام که تمام وقتشان را جهت گیر دادن به جوانان و شادیهایشان صرف کرده اند!!!!!!و عده ایی از اشنایانشان با پارتی بازی ۳۰۰۰ میلیارد تومان اختلاص کرده و در اخر هم چند ادم سیاسی را جای اعضای اصلی معرفی و محاکمه میکنند!!!ایا با گرفتن و جریمه های سنگین این جوانان دیگر به مهمانی های شبانه نمی روند؟؟؟؟؟اگر این کارها را نکنیم که جهان ۳ نمیشدیم و … تنها جای افسوسسسسسسسسسس دارد و بس.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.