دستگیری ۱۵ سارق ، پلمپ ۲۵ واحد صنفی و توقیف ۳۵ دستگاه وسیله نقلیه توسط پلیس کرمانشاه

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “مرزبانی” فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ، صبح امروز ۴ شنبه ۲۶ مهر ماه سال نتایج روز گذشته اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این کلانشهر را تشریح کرده و تصریح کرد : طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش ماموران واحدهای مختلف این پلیس تعداد ۲۵ واحد صنفی بعلت عدم رعایت قوانین و مقررات صنفی پلمپ شده و از ادامه فعالیت اقتصادی غیر مجاز آنان جلوگیری بعمل آمد.
وی در ادامه به پاکسازی نقاط آلوده کلانشهر کرمانشاه توسط ماموران کوپهای تابعه اشاره کرده و افزود : در این رابطه با تلاش ماموران مقادیر مختلفی انواع مواد مخدر ، ۱۳۷ حبه قرص مخدر ، ۳ حقه پایپ ، ۱۱۲ عدد قلیان و ۲ تیغه سلاح سرد کشف و ضبط شد. 

سرهنگ “مرزبانی” از توقیف ۳۵ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در سطح شهر کرمانشاه در راستای اجرای این طرح خبر داد و خاطر نشان کرد : وسایط نقلیه توقیف شده شامل ۱۷ دستگاه خودرو و ۱۸ دستگاه موتور سیکلت بودند که جهت سیر مراحل قانونی و اعمال قانون به پارکینگ هدایت شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در خاتمه تصریح کرد : طی ۲۴ ساعت گذشته و در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مجموع تعداد ۱۵ سارق ، ۹ معتاد و ۱ اراذل و اوباش نیز دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
۳۰۱۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مرضیه پناهی:

    ریاست محترم پلیس اطلاعات وامنیت جناب سرهنگ علیرضامحرابی
    سلام عرض میکنم
    باتوجه به زحمات گسترده ی خالصانه ی شمادرخصوص پیگیری مرتکبین جرم
    بانهایت سپاسگذاری ازحضورعالیقدرشماتقاضای رسیدگی به پرونده ی پدرم علی آقاپناهی درخصوض مجروحیت سال ۵۷ که مدت هشت سال است بس ازپیگیری بنده ی حقیربه اطمینان صحت مجروه شدن درتظاهرات مردمی ۱۷شهریور۵۷رسیده است وحضورتان مراجعه کرده ایم راموردبررسی مجددقرارداده وماراازالطاف خودبهرمندسازید
    باکمال تشکرفراوان – مرضیه پناهی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.