دستگیری ۲۸ تن از عوامل مرتبط با شبکه های ضدانقلاب

۲۰م آذر ،

دادستان تهران گفت : سربازان گمنام امام زمان (عج) ، دیشب در یک اقدام هماهنگ ۲۸ نفر از عوامل مرتبط و همکار با شبکه های ضدانقلاب شناسایی و دستگیر شدند

به گزارش  واحد مرکزی خبر؛ آقای جعفری دولت‌آبادی در مراسم تودیع و معارفه سرپرستان سابق و تازه دادسرای ارشاد با بیان اینکه کار این اشخاص غیرقانونی بود، افزود: این ۲۸ نفر با سازماندهی کار می‌کردند و در نقاط مختلف تهران مرکز ایجاد کرده بودند.
وی گفت: دستگیری همزمان تمام این ۲۸ نفر ضربه سنگینی به ضدانقلاب بود.
جعفری دولت آبادی با بیان اینکه بعضی از این ۲۸ نفر با شبکه‌های بهائیت همکاری و ارتباط داشتند، افزود: کسانی که در داخل کشور پادوی این شبکه‌ها می‌شوند از خواب غفلت بیدار شوند چرا که دستگاه اطلاعاتی کشور بر همه مسائل اشراف دارد.
دادستان تهران گفت: پرونده این ۲۸ نفر در دادسرای فرهنگ و رسانه در دست رسیدگی است.
وی افزود: کسانی که در این حوزه‌ها کار می‌کنند فعالیت آنان غیرقانونی است.

 

۴۵ اخلالگر ارزی در بازداشت می باشند


 دادستان عمومی و انقلاب تهران در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه  ۴۵ اخلالگر در مسائل ارزی و اقتصادی کشور، در بازداشت می باشند. افزود : پرونده فرد دیگری که در مسائل ارزی و اقتصادی اخلال ایجاد کرده بود، در دادسرای کارکنان دولت در حال رسیدگی است.
وی با بیان اینکه این فرد حدود سه ماه است که در بازداشت به سر می برد ، گفت: ابعاد پرونده این فرد وسیع  و مبلغ اخلال ارزی این شخص بسیار کلان و اتهام وی سنگین است.
آقای جعفری دولت آبادی درخصوص آزادی فردی که به جمشید بسم الله معروف شده است، افزود: این لقب از طرف همکاران او به وی نسبت داده شده در حالی که شخصی به نام جمشید بسم الله دستگیر نشده است.
وی گفت: این فرد آزاد نشده است.
دادستان عمومی و انقلاب تهران همچنین از صدور کیفرخواست برای ۱۵ نفر از اخلالگران در بازار ارز خبر داد و افزود: رسیدگی به پرونده اخلالگران در بازار ارز به خوبی پیش می رود.
 


 موفقیت در مبارزه با جرایم فرهنگی در گرو همکاری همه دستگاههاست


دادستان تهران  در بخشی دیگر از سخنان خود  دراین مراسم ،‌  موفقیت در مبارزه با جرایم فرهنگی را در گرو همکاری جمعی همه دستگاهها دانست و گفت: اگر ناکامی هایی در این حوزه هست، بیشتر مربوط به ناهماهنگی است.
 آقای جعفری دولت‌آبادی  افزود: در برخورد با جرایم فرهنگی باید قائل به  تفکیک شد.
وی گفت: در جرایم فساد و سازمان‌یافته که به صورت گروهی عمل می‌شود، نباید هیچ اغماضی قائل شد و باید در این بخش قدرت و اقتدار دستگاه قضایی، پلیس و نظام محکم باشد.
جعفری دولت‌آبادی افزود: اما در جرایم خرد و فردی که شاید بر اثر اشتباه فردی باشد، کمی اغماض مشکلی نخواهد داشت.
وی گفت: در بعضی جاها ممکن است برخورد آرام قاضی در جرایم اخلاقی و فردی توجیه‌پذیر باشد، اما در مسائلی که در ضدیت با مسائل دینی است، پیشنهاد می‌کنیم برخورد جدی صورت گیرد.
جعفری دولت‌آبادی با تأکید بر اینکه در بخشهایی که فساد سازمان‌یافته و گروهی است باید با جدیت برخورد کرد، اظهار داشت: دادسرای ارشاد تهران می تواند تأثیرگذار باشد.
دادستان تهران تأکید کرد: نباید اجازه دهیم که در رستورانهای پایتخت مسائل خلاف انجام شود و همچنین نباید اجازه دهیم باندهای ضدفرهنگی فعالیت کنند.

 


IRIBNews RSS TopNews
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.