دست ندادن ورزشکار ایرانی با کیت میدلتون + تصاویر

مهرداد کرم زاده ورزشکار ایرانی بعد از دریافت مدال نقره خود از دستان ملکه انگلیس ، کیت میدلتون در روز یکشنبه از دست دادن با او امتناع کرد.

 

kate-paralympic

 

بعد از اهدای مدال نفر سوم که از کشور چین بود نوبت به ورزشکار ایرانی رسید و بعد از دریافت مدال به جای دست دادن با کیت میدلتون دو دست خود را بر روی سینه قرار داد و به او ادای احترام کرد. این در حالی است که کیت میدلتون از دست ندادن مردان ایرانی و مسلمان به زنان غریبه آگاهی کامل داشت.

 

kate-paralympic1

 

برخی رسانه های انگلیسی قصد داشتند این موضوع را به مسائل سیاسی پیوند دهند اما هیئتی که به نمایندگی از ایران در انگلیسی حاضر است به دیلی تلگراف در این مورد توضیح داد و گفت که این موضوع به هیچ وجه ربطی به مسائل سیاسی ندارد. به هر حال رسانه های خارجی در مورد این موضوع بسیار مانور رفتند و تیتر اول تمام محافل آنها شد.

 

kate-paralympic2

 

رسانه های انگلیسی نیز در آخر نوشتند این افتخار بزرگی بود که قهرمان اول این مسابقات مدال طلای خودش را از دستان کیت میدلتون دریافت کرد.

 

لازم به گفتن است که مدال طلای این مسابقات را دیویس از بریتانیا کسب کرد و پشت سر او نیز مهرداد کرم زاده در جایگاه دوم قرار گرفت و نفر سوم نیز ورزشکاری به نام وانگ از کشور چین شد.

سلامت و زندگی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.