دشمنان سوریه به سزای عمل خود خواهند رسید

جام جم آنلاین: استاندار حمص با بیان این که توطئه های طایفه ای علیه سوریه، از کشورهای مشخصی آغاز شده و همچنان ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: کشورهایی که در این زمینه گام برداشته اند به سزای عمل خود خواهند رسید.

“احمد منیر محمد” روز چهارشنبه درگفت وگو با شبکه خبری العالم تاکید کرد که سوریه هیچ گاه فضای مناسبی برای رشد و گسترش فرقه گری وطائفی گری نبوده، بلکه همواره فضایی برای اشاعۀ محبت و الفت و همزیستی بوده است.

وی اظهار داشت: سوریه با وجود اختلافات نژادی و مذهبی، هیچ نقشی در بحران کشورهای عربی و اسلامی نداشته است.

منیر محمد افزود: صهیونیست ها در راستای هدف قرار دادن کشورهای عربی و اسلامی از داخل، اکنون نقشه ها، طرح ها و برنامه های خود را با استفاده از رسانه های مغرض و هدف قرار دادن ملی گرایان و تفرقه افکنی در این کشورها عملی می کنند.

استاندار حمص خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین اقدام صهیونیست ها تلاش برای ایجاد جنگ مذهبی و  تشدید اختلافات فرقه ای در منطقه بوده است.

وی افزود: اقدامات برخی افراد در زمینه دامن زدن به چنین بحرانی از طریق استفاده از رسانه ها، مستقیما در خدمت منافع استکبار جهانی به ویژه رژیم صهیونیستی قرار دارد.

منیر محمد تاکید کرد: توطئۀ طائفه گرایی که صهیونیست ها با استفاده از آن وحدت ملی سوریه را هدف قرار داده اند، خود آنها را نیز تضعیف خواهد کرد.

وی افزود: سوریه در کنار مردم آزادۀ خود، متحد و یکپارچه علیه سیاست های غرب خواهد ایستاد.

استاندار حمص با اشاره به حوادث روستای ربله، در خصوص تلاش برای تفرقه افکنی گفت: شهروندان مسیحی ساکن در ربله مانند ساکنان دیرالزور و حلب بخشی از ملت این سرزمین هستند. بنابر این مشکلات آنان بر همۀ سوریه تاثیر خواهد گذاشت.

وی افزود: گروه های مسلح موجود در سوریه، تحت تاثیر افکار تکفیری القاعده و عقاید صهیونیست ها، و براساس توطئه ای که سوریه و منطقه عربی و اسلامی را هدف قرار داده، درصدد تخریب کشور از داخل هستند.

یاد آور می شود افراد مسلح، از ده روز پیش تاکنون هزاران مسیحی را  بدون غذا در روستای ربله سوریه در نزدیکی القصیر به اسارت گرفته اند و تک تیراندازها به هرکسی که قصد ترک منطقه را داشته باشد، شلیک می کنند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.