دشمن از فراگیر شدن حکومت دینی در هراس است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ جمعه ۱۲م آبان ۹۱،

معاون حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ایلام گفت: دشمنان ایران اسلامی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی احساس هراس نمودند و از هیچ جنایتی علیه ایران دریغ نکردند و همچنان این هراس آنها ادامه دارد.

به گزارش تفسیری خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نصرت الله لطفی سخنران ویژه مراسم ۱۳ ابان در ایلام، پیش از خطبه‌های نماز جمعه اظهار نمود: تقارن ۱۳ آبان امسال با روز عید غدیر تقارنی مبارک است و می توان پیامی مهم را از آن استنباط نمود.

وی با بیان اینکه امام جعفر صادق (ع) در مقایسه اعیاد اسلامی عید غدیر را در درخشندگی در میان دیگر اعیاد به ماه در برابر ستارگان تشبیه فرموده‌اند تصریح نمود: امام (ع) ، اعمالی را برای این روز تعیین نموده‌اند که روزه، صله رحم و قیام است که این قیام نشانه این پیوند با استکبار ستیزی است.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نشانه این قیام را پایداری در راه حق و مبارزه با دشمنان اسلام و مسلمین دانست و تصریح نمود: باید در برابر استکبار ایستاد و ۳ دهه مقاومت ایران در برابر دشمنان اسلام و ایران نشانه لبیک به این فرمان امام جعفر صادق (ع) است .

لطفی با بیان اینکه دشمنان ایران با اسلام مشکل دارند نه با شخص و دولت خاصی تصریح نمود : نگاهی به تاریخ نشان می دهد دشمنان از سال ۱۳۵۷ از فراگیر شدن قدرت دینی در دنیا احساس هراس نمودند لذا در طول سال های پیش و بعد از انقلاب اسلامی در هر جنایت و خیانتی که اتفاق افتاده است می توان رد پای استکبار را ملاحظه نمود.

وی تبعید حضرت امام خمینی (ره)در سال ۴۲ را نتیجه دفاع ایشان از کیان و شرافتمندی ایران و ایرانی و اعتراض به آمریکا دانست چرا که رژیم پهلوی مجری سیاست‌های آمریکای جنایتکار بود.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به روز دانش آموز نیز اشاره نمود و گفت: دانش آموز فهیم و بصیر در جهتی اطاعت از ولی امر احساس تکلیف نمود و علیه نظام وابسته به آمریکا به پا خاست.

لطفی تسخیر لانه جاسوسی را موفقیت دیگر این روز دانست که به مدد هوشیاری و بصیرت دانشجویان آگاه بدست آمد.

به گزارش تفسیری خبرنگار ایسنا، بعد از نماز جمعه مردم این استان در راهپیمایی روز ۱۳ آبان که بدلیل تقارن ۱۳ آبان با عید سعید غدیر امروز برگزار گردید حضور یافتند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.