دشمن لبه تیز توجهات خود را به سمت جوانان ایران قرار داده است

۳۱اردیبهشت،

وزیر ورزش و جوانان در جشنواره جوان سرباز گفت: دشمنان در ارزیابی سیاسی و بین‌المللی به دنبال این می باشند که جوان‌ها را به عنوان مهم‌ترین نیروهای یک ملت مورد هدف قرار دهد.

به گزارش خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، “محمد عباسی” وزیر ورزش و جوانان در جشنواره “جوان سرباز” که در برج میلاد تهران برگزار شده است، گفت: نگاه بلندی که امام عزیزمان ترسیم کرده‌ و شهدا آن را انجام داده‌اند و همچنین آن‌چه که رهبر عزیز می‌فرماید توجه بسیار به جوانان است که اطاعت از ولی امر مسلمین و برآورده ساختن نیازهای ملت ما در این زمینه از وظیفه جوانان است.

وی با اشاره به این که همه ایام زندگی دوره بهره‌وری دارد، افزود: دوره کودکی و مسنی دوره ضعف است، اما دوره جوانی دوره بهره‌وری از زندگی است و جوانانی که قدر این دوره از زندگی و نشاط و توانمندی و هوشمندی را می‌دانند با بصیرت می باشند. اگر دوره جوانی بگذرد دیگر نمی‌توان آن را جبران کرد.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: دشمن همه لبه تیز توجهات خود را به سمت همین دوره جوانی قرار می‌دهد و در ارزیابی سیاسی و بین‌المللی استعمارگران باید گفت که آن‌ها به دنبال این می باشند که دوره جوانی انسان‌ها را به عنوان مهم‌ترین نیروهای یک ملت مورد هدف قرار دهند.

عباسی گفت: دشمنان جوانان ایران را بیش از سایر اقشار مورد هجوم قرار می‌دهند، لذا برگزاری چنین جشنواره‌هایی جهت جوانان مناسب است.

وی اظهار داشت: حماسه سیاسی با اتفاق انتخابات شکل می‌گیرد و ملت عزیز ایران بیش از ۳۰ انتخابات را برگزار کرده‌اند، اما دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه و نفاق می باشند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: ملت با بصیرت در صحنه است و حضور حداکثری و انتخاب اصلح خواهد داشت و این از افتخارات ملت شریف ایران است.

عباسی تصریح کرد: باید بدانیم که یافتن چنین راه پرنوری جهت جوانان ایران باید با تحقیق و دقت انجام شود.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.