دشمن هر کجا که باشد زیر دید و در میدان تیر ماست

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

سردار سلامی در پیش از خطبه‌های نمازجمعه تهران:

جانشین فرمانده کل سپاه در خطبه‌های پیش از خطبه‌های نمازجمعه تهران گفت: دشمن هر کجا که باشد، زیر دید و در میدان تیر ماست و در صورت اقدام، بدون ملاحظه مورد اصابت قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه تهران در آستانه سوم شعبان روز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار ضمن تبریک این روز  گفت: فرا رسیدن ایام پاسدار و جانباز را نیز به پیشگاه همه عزیزان به ویژه جانبازان سرافراز و فداکار و دلاور میهن اسلامی و همکاران عزیز و ارزشمندم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی در ادامه با بیان اینکه در آستانه برگزاری مراسم بیست‌ و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل عظیم‌الشأن هستیم ادامه داد: این امام بزرگوار توانست بعثت مجددی را برای اسلام عزیز در عصر حاضر ایجاد کند، سالروز ارتحال این بزرگوار را به محضر همه عزیزان و مردم تسلیت عرض می‌کنیم.
 
سردار سلامی تصریح کرد: هنگامی که امام بزرگوار ما مشعل فروزان یک انقلاب بزرگ را به دست گرفت و ندای وحیانی آزادی انسانها از اسارت طاغوت را سر داد و آن زمان که نظام موازنه قوای دو قطبی دوران جنگ سرد را در هم فرو پاشید و علم استقلال و آزادی ملت مسلمان ایران را به احتزار درآورد، قدرتهای شیطانی ظهور یک قدرت جدید به نام اسلام و پایه‌های اساسی یک تمدن جدید را احساس کردند.
 
وی در ادامه بیان کرد: تمدنی که مفاهیم آزادی و عدالت و انسانیت و اخلاق و کرامت انسانی را به عنوان منشور اصلی تمدن خود به جهان بشریت عرضه کرد. از آن هنگام که نظم کهن توسط انقلاب بزرگ اسلامی امام فرو ریخت و زمینه‌های پیدایش یک نظم جدید براساس یک اندیشه و تفکر الهی آغاز شد، همه قدرتهای مستکبر عالم در یک صف‌بندی فشرده و منسجم دست در دست هم دادند.

سخنران پیش از خطبه‌های نمازجمعه تهران افزود: آنها در رؤیاهای راهبردی خود، در آرزوهای بلندشان و در کرانه‌های توهمات و خیالاتشان خشکاندن ریشه‌های استقلال این کشور و شکست دادن این انقلاب بزرگ و شکست دادن ملت مسلمان ایران را در سر می‌پروراندند.
 
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان این مطلب که این آرزوها و رؤیاها فقط در فضای ذهن و در عالم خیال آنها باقی نماند، اظهارداشت: آنها آرزوهایشان را از صفحه ذهن و دلهایشان به میدان عمل منتقل کردند، در همان ابتدای طفولیت انقلاب ما و در نخستین روزها و ماه‌های میلاد این پدیده نورانی و فرخنده، همه قدرت‌های بزرگ عالم، حتی قدرت‌هایی که در دوران جنگ سرد علیه یکدیگر صف‌آرایی کرده بودند، یعنی آمریکا و شوروی سابق، با هم متحد شدند.
 
سردار سلامی ادامه داد: در همان ابتدا از هر فرصتی برای توطئه‌ با مقیاس جهانی علیه انقلاب و نظام و ملت ما استفاده کردند، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن با ژرف‌نگری و با بهره‌برداری از اندیشه‌های الهی و با استفاده از شناخت عمیق سنت‌های الهی و شناخت عمیق زوایای پنهان ذهن دشمنان بزرگمان و به یک اعجاز و شاهکار عظیم دست زدند.
 
وی با بیان اینکه دشمن در برابر ایمان نیروهای ما بسیار کوچک است، تاکید کرد: دشمن هر کجا که باشد، زیر دید و در میدان تیر ماست و در صورت اقدام، بدون ملاحظه مورد اصابت قرار می‌گیرد.
 
ادامه دارد…


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.