دعوتنامه های تحویلی دی مگان صادر می گردد

۳۰م دیماه ،

درهمین رابطه بعضی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسند:این مسئولین سایپا که میگویند دعوت نامه های مگان ۲۰۰۰ تحویل آذر ماه صادر شده است جوابگو باشند چرا هنوز تحویلی های آذر دعوتنامه نگرفته اند؟
دیگر خواننده خبرانلاین نیز تاکید می کند: سلام این چندمین بار است که مشکلم را می نویسم اما درج نمی کنید – اواخر مرداد سال جاری در نمایندگی پارس خودرو megane 2000 ثبت نام کردم موعد تحویل حداکثر تا ۳۰ اذر بود. الان حدودا ۴۰ روز هم تاخیر داشته و هنوز هم خبری نیست و چندین بار هم به نمایندگی مراجعه نمودم ولی جواب قانع کننده ای نمی دهند . مامشکل مان را از چه مراجعی پیگیری نماییم ؟ با تشکر
این درحالی است که امیری مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا تاکید دارد که دعوتنامه های آذرماه صادر شده و به زودی ارسال دعوتنامه برای دریافت تحویلی های دی مگان صادر می گردد.
وی در خصوص نحوه محاسبه قیمت این خودروها تاکید دارد که خودروهای تحویلی آذر به قیمت قبل محاسبه خواهند شد.پس اگر دعوتنامه شما هنوز صادر نشده شماره و اطلاعات خود را ذکر کنید تا آن را پیگیری کنیم. 
۴۵/۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. واقعا:

    آخه چرا باید قیمت خودرو مگان تحویلیآذر و دی با هم متفاوت باشه چرا هیچ منبع نظارتی وجود نداره چرا باید طی سه ماه دوبار قیمت هارا تغییر بدن

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.