دعوت آیت الله العظمی وحید خراسانی-مد ظله – برای دعا در شب لیله الرغائب جهت نجات شیعیان

۲۶اردیبهشت،

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی متن این دعوت به شرح زیر است:   

آیت الله العظمی وحید خراسانی-مد ظله العالی- امروز(۲۵/۰۲/) در درس تفسیر ضمن نقل روایاتی از اهل سنت در ذیل آیه کریمه وعباد مکرمون فرمودند : بنابر این روایات، رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلم اهل ایمان را در سه نفر – یعنی حزقیل و حبیب نجار و علی بن ابی طالب- به آخر درجه رساندند، و در آن درجه باز هر سه را به آخر مرتبه ی صدیقیت رساندند ؛ و در آن جا به آخر مرتبه رساندند ، ثابت کردند که کلی، منحصر است در یک فرد، و آن فرد علی بن ابی طالب است.

سپس ایشان با اشاره به مدارکی از اهل سنت در خصوص فضائل و مقامات حجر بن عدی فرمودند: حجر بن عدی دست پرورده ی کیست؟ شاگرد مکتب کیست؟ وقتی امیرالمؤمنین علیه السلام از او پرسیدند: چه خواهی کرد آن روزی که از تو بخواهند : از علی بیزار باشی؟ گفت: به خدا قسم! اگر با شمشیر قطعه قطعه بشوم و مرا در آتش بسوزانند، دست از تو بر نمی دارم.

معظم له در ادامه با اشاره به هتک مدفن این صحابی رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلم از سوی وهابیون فرمودند: قبر چه کسی ویران شد؟ بر خلاف فتوای ابو حنیفه، مالک، شافعی، ابن حنبل ، بر خلاف اجماع چهار مذهب، این قبر چرا به هم خورد؟  الحاد و کفر برای فشار بر شیعیان دست به دست هم داده اند.

آیت الله العظمی وحید خراسانی-مد ظله العالی- در پایان بیانات فرمودند: فردا شب لیله الرغائب است، شب جمعه اول رجب. مؤمنین در مساجد دعا کنند: خدا شر این ملحدین و آن کفار را از شیعیان سوریه، از شیعیان بحرین، قطع کند؛ امروز وظیفه همه دعا برای نجات شیعه است.

۲۳۲۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.