دعوت به همکاری در تالارهای گفتمان

۲۵م آذر ،

تالارهای گفتمان (Forum) همواره از پرطرفدارترین و کاربردی ترین پایگاه اینترنتیها در اینترنت محسوب میشوند و کاربران بسیار بسیاری می باشند که جواب بسیاری از سئوال های خود را در تالارهای گفتمان میابند . تالارها به گونه ای طراحی شده اند که محیطی صمیمی و کاربردی برای کاربران فراهم میاورند .

در اینترنت ایران تالارهای گفتمان در زمینه گردشگری هنوز آنچنان که باید جا نیافتاده اند و درصد بسیار کمی در تالار های گفتمان گردشگری مشغول به بحث و تبادل نظر می باشند . به همین جهت برای بارور شدن تالار گفتمان پایگاه اینترنتی به زودی با بسته های تشویقی "ویژه کاربران فعال تالار گفتمان" در خدمت شما عزیزان خواهیم بود، شاید که این بسته های تشویقی محرک حضور گسترده شما عزیزان در تالارهای گفتمان باشد.

این بسته های تشویقی شامل موارد زیر خواهند بود :

۱- تخفیف های ویژه جهت رزرو تورهای خاص

۲- تخفیف های ویژه جهت رزرو هتل های خاص

۳- تور / اقامت رایگان (انتخاب توسط قرعه کشی)

۴- پیشنهادات و تخفیف های ویژه برای بعضی خدمات مرتبط با گردشگری

لازم به ذکر است این بسته های تشویقی با هماهنگی مدیریت وب پایگاه اینترنتی و مدیریت مجموعه های گردشگری ( آژانس های مسافرتی – هتل ها و مجموعه های گردشگری و . . . ) به کاربران فعال در تالار گفتمان پایگاه اینترنتی و به صورت قرعه کشی (و یا برگزاری مسابقه اهدا) خواهد شد. تمامی این موارد جهت سرعت بخشیدن به رشد تالار ، حضور و به اشتراک گذاری دانش و تجربه شما عزیزان است. امیدواریم با حضور گسترده و فعال خود به پربارتر شدن و کامل تر شدن تالار گفتمان گردشگری یاری رسانید.

"جهت ورود به تالار کلیک کنید "


بانک اطلاعات تور ، آژانسهای مسافرتی | تور نوروز ۹۲ ,تور ترکیه , تور تایلند , تور دبی , تور مالزی تور هند , تور آنتالیا , تور استانبول , تور بدروم , تور پوکت , تور بالی , تور قبرس , تور اروپا – خانه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.