دعوت جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه از فتحی‌پور برای کاندیداتوری در انتخابات آینده

۲۹فروردین۱۳،

تعدادی از اعضای شورای مرکزی جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه در جلسه‌ای که با حضور بعضی نخبگان و چهره‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اساتید دانشگاه برگزار شد از ارسلان فتحی‌پور رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برای حضور در انتخابات آینده ریاست جمهوری دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رضا شهبازی دبیرکل جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه طی سخنانی در این جلسه گفت: جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه اولین و مردمی‌ترین جبهه سیاسی بدون لیدر سیاسی است که اعضای آن از رزمندگان و ایثارگران جبهه و جنگ می باشند.

وی با بیان این‌که «آقای فتحی‌پور مسئولیت معاونت اقتصادی جبهه را به صورت افتخاری بر عهده دارد» افزود: ما از آقای فتحی‌پور به عنوان فرزند انقلاب و چهره‌ای اقتصادی و و بی‌حاشیه و مردمی برای حضور در انتخابات آینده دعوت می‌کنیم؛ البته ما از همه اشخاص ولایت‌مدار و ولایت‌پذیر که ولایت را خط قرمز خود می‌دانند نیز برای حضور در انتخابات دعوت به عمل می‌آوریم.

شهبازی ادامه داد: شعار ما در این دوره از انتخابات وحدت، بصیرت و ایثار است که این شعار با توجه به فرمایشات و دغدغه‌های رهبری انتخاب شده است.

در ادامه این جلسه نیز ارسلان فتحی‌پور رییس کمیسیون اقتصادی مجلس طی سخنانی ضمن تبیین فضای سیاسی و اقتصادی کشور و چشم انداز انتخابات آینده ریاست جمهوری برای حضار گفت: البته من هنوز نتوانسته‌ام تصمیم قطعی برای حضور در انتخابات بگیرم، ولی درخواست‌ها از بنده رو به افزایش است.

وی اضافه کرد: من یک اصول‌گرای غیر تشکیلاتی با اصول مشخص یعنی امام(ره)، رهبری، نظام و قانون اساسی هستم و فلسفه حضورم در تمام عرصه‌ها تنها خدمت به مردم است و به دنبال جایگاه و قدرت طلبی هم نیستم.

فتحی‌پور در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: من می‌گویم که همه باید برنامه‌هایمان را ارائه دهیم و رقابت‌ها را با برنامه محوری آغاز کنیم.

وی در ادامه راهکارهای مختلف برای بهبود فضای کسب و کار و رونق اقتصاد کشور را تشریح کرد و گفت: در حال حاضر متاسفانه اقتصاد به شعبه‌ای از سیاست تبدیل شده و سیاست زدگی ظرفیت‌های کشور را نابود کرده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.