دعوت فدراسیون تکواندو از هشت تیم ایرانی برای مسابقات جام فجر

۱۵م آذر ،

فدراسیون تکواندو کشورمان قرار است از هشت تیم ایرانی در دوبخش مردان و زنان برای حضور درمسابقات بین المللی جام فجر در روزهای اول و دوم دی دعوت کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو قرار است از هفت تیم ایرانی مردان و زنان برای حضور در بیست و چهارمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر به عنوان نمایندگان ایران در این پیکارها دعوت کند اما این موضوع هنوز قطعی نشده است.

براین اساس در بخش مردان از تیم های دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری بندرعباس، پترو پارت و مقاومت قرار است دعوت شود و در بخش بانوان تیم هایهیئت قزوین، سایپا، دانشگاه آزاد اسلامی و خودران وفا مدنظر فدراسیون می باشند.

قرار است رقابت های امسال جام فجر نیز مانند سالهای قبل برگزار شود در صورتیکه پیش از این اعلام شده بود علاوه برمسابقات انفرادی رقابت های تیمی به سبک جام جهانی نیز انجام شود که پیکارها تیمی از برنامه مسابقات این دوره حذف شده است.

همچنین فدراسیون تکواندو امسال سعی دارد از تیم های باشگاهی ایران استفاده کند و خبری از حضور تیم های ملی نیست.

گفتنی است؛ مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر اول و دوم دی در یکی از سالن های ۱۲هزار نفری آزادی ویا افراسیابی برگزار خواهد شد و در صورت تکمیل امکانات مسابقات بانوان نیز در خانه تکواندو تهران انجام می شود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.