دعوت فرگوسن از بولت برای بازی در دیدار خیریه

   به نقل از یاهو اسپورت، اوسین بولت آرزو داشت که در مسابقه‌ای برای منچستر یونایتد به میدان برود و اکنون فرگوسن این فرصت را به او داد تا در دیداری خیریه میان اسطوره‌های رئال و منچستر حاضر شود.

بولت ابتدا در اتوبیوگرافی خود در سال ۲۰۱۰ نوشت که اگر فوتبالیست بود، دوست داشت در باشگاه محبوبش، منچستریونایتد بازی کند.

وی اظهار داشت: اگر الکس فرگوسن بازی مرا در یکی از این دیدارهای خیریه می‌دید، این فکر به ذهنش می‌رسید که مرا جایگزین رایان گیگز کند.

اوسین بولت پس از کسب اولین مدال طلای خود در رقابت‌های المپیک بار دیگر از علاقه خود برای حضور در منچستر یونایتد پرده برداشت و ریو فردیناند به او پیشنهاد داد تا در این باره با الکس فرگوسن صحبت کند.

اکنون این فرصت برای سریع‌ترین دونده جهان محقق شده که در زمین فوتبال با لباس منچستر بازی کند، البته نه به همراه فردیناند و هم‌تیمی‌هایش، بلکه با تیمی از اسطوره‌های بازنشسته منچستریونایتد و در دیداری خیریه با رئال مادرید.

فرگوسن در این باره اظهار داشت: اوسین یکی از هواداران بزرگ منچستر است و اینکه دوست دارد در تیم بازی کند، جالب است.

این در حالی است که بولت در سال ۲۰۰۸ در گفت‌و‌ گو با سایت رئال مادرید اظهار داشت: رئال مادرید را به هر تیم دیگری ترجیح می‌دهم. دوست دارم اجازه دهند یک روز با آنها تمرین کنم.

اکنون این دیدار دوستانه می‌تواند یک تیر و دو نشان برای اوسین بولت باشد.

زین‌الدین زیدان، لوئیز فیگو و روبرتو کارلوس در تیم رئال مادرید و شرینگهام، یورک و ادوین فان‌درسار برای یونایتد بازی خواهند کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.