دعوت نامه مرموز نوکیا برای اتفاق ۲۲ اکتبر امارات همزمان با کنفرانس اپل

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

همانطور که پیش‌تر اعلام شده بود، نوکیا در آستانه برگزاری اتفاقی رسمی در کشور امارات می‌باشد و اعلام شده که نوکیا از محصولی جهانی، به میزبانی خاور میانه رونمایی خواهد کرد. حال امروز خبرها تازه ای از این اتفاق توسط نوکیا انتشار یافت.
 
 
به گزارش دیجیکالا از جی اس ام ارنا، نکته جالب توجه دربارهٔ دعوت نامه ارسالی از سوی نوکیا، تصویر موجود روی جلد آن است، که عضوی از خانواده اسمارت فون های نوکیا را، در کنار یک تبلت ویندوزی و یک لپ تاپ به نمایش گذاشته است. هر چند پیش بینی می‌شود که نوکیا در اتفاق آتی، از فبلت ۶ اینچی خود که فعلاً با نام Lumia 1520 شناخته می‌شود رونمایی کند، اما حضور تبلت ۱۰ اینچی و البته لپ تاپ در این تصویر، هم عجیب و هم غیر متعارف است. 
 
هر چند در حال حاضر دیگر نوکیا یک کمپانی مایکروسافتی به حساب می‌آید اما، تولید لپ تاپ یا تبلت از سوی این کمپانی، آن هم در آستانه تحولات اخیر، بیشتر به غیر ممکن نزدیک است تا ممکن. اما بعضی نیز این تصویر را منتسب به مدل ناشناخته ۲۵۲۰ دانسته‌اند و عرضه لپ تاپ نوکیایی را نیز محتمل می‌دانند. 
 
به یاد داشته باشید که ۲۲ اکتبر، درست همان تاریخی است که کنفرانس اپل، برای معرفی نسل تازه آی پدها برگزار خواهد شد. پس این روز پر از فناوری‌های دلچسب را از دست ندهید.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.