دعوت نشدن پرافتخارترین کشتی‌گیر همدان به مجمع انتخابات هیات استان!

۲۲م آذر ،

CQ7C1199.JPG

مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد پس از دعوت نشدن پرافتخارترین کشتی گیر همدان به مجمع انتخابات هیئت استان گفت: تاریخ کشتی ایران امثال صادق گودرزی کمتر سراغ دارد.

“سعید گودرزی” در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه همدان، با اشاره به عدم دعوت از نایب قهرمان المپیک لندن به مجمع انتخابات هیات کشتی همدان، اظهار کرد: مسوولان هیات کشتی همدان نسبت به صادق کم لطفی کردند. چنین اقداماتی سبب می گردد تا دلسردی به وجود بیاید.

وی ادامه داد: مهران و جمال میرزایی و میثم مصطفی جوکار از بزرگان کشتی استان می باشند و در این شکی نیست، اما صادق گودرزی هم می توانست به عنوان نماینده ورزشکاران در مجمع انتخابات حضور داشته باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: این ها را نه به عنوان یک پدر بلکه به عنوان یک مربی می گویم، صادق در سن ۲۴ سالگی دارنده چهار مدال جهانی و یک مدال المپیک است که این یک افتخار بزرگ محسوب می گردد.

گودرزی عنوان کرد: بالاترین عنوان استان را مسعود مصطفی جوکار، جمال میرزایی و مهران میرزایی هرکدام با یک مدال جهانی و آسیایی در اختیار دارند، اما صادق گودرزی چهار بار در جهان بر روی سکو رفته و در المپیک هم بهترین عنوان کشتی آزاد را از آن خود کرد.

سرمربی سابق تیم ملی در ادامه بیان کرد: وقتی به کشتی گیر بها داده شود، در مقابل وی هم بیشتر ترغیب شده و با امیدواری بیشتری گام به تشک می گذارد، ولی وقتی بی اهمیتی در کار باشد نه تنها خود کشتی گیر دلسرد می گردد، بلکه اشخاص دیگری هم که دوست دارند به کشتی روی بیاورند، دلسرد خواهند شد.

مربی سازنده کشتی استان در پایان اذعان کرد: امیدوارم رییس هیات کشتی استان بتواند این رشته ورزشی را به بالاترین درجه خود برساند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.