دعوت نمایندگان فهرست صدای ملت از هاشمی برای حضور در انتخابات

۱۵م دیماه ،

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که از فهرست صدای ملت به مجلس راه یافته اند، در دیداری با آیت الله هاشمی رفسنجانی خواستار حضور جدی وی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ شدند.

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، در دیداری اعضای راه یافته از لیست صدای ملت به مجلس با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام داشته اند، از وی خواسته شده تا در انتخابات ریاست جمهوری آینده کاندیدا شود.

نمایندگان صدای ملت که در پی این درخواست با پاسخ منفی وی روبرو شده اند، از هاشمی خواسته اند، در صورتی که علاقه ای به کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری آینده ندارد، یک نفر را به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری آینده معرفی و حمایت خود را از این شخص اعلام کند تا علاوه بر حمایت منتخبان راه یافته از فهرست صدای ملت به مجلس، از حمایت حامیان آن ها و نامزدهای این لیست که به مجلس راه نیافته اند نیز، برخودار باشد.

در این دیدار رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بار دیگر بر تشکیل دولت وحدت ملی تاکید کرده و از صدای ملتی ها خواسته تا برای بسط و گسترش این تفکر تلاش کنند.

جلسه یاد شده هفته قبل انجام شده است و اشخاصی همچون علی مطهری، علیرضا محجوب و … در آن حضور داشته اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیش از این حجت الاسلام حمید رسایی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری مهر تاکید کرده بود که علی مطهری و عده ای از نمایندگان فراکسیون رهروان ولایت قرار است تا با هاشمی دیدار کرده و از وی برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری دعوت کنند.

علی مطهری همان روز در گفتگو با خبرنگار مهر این دیدار انتخاباتی را تکذیب کرده بود. گرچه رسایی در گفتگو با خبرنگار مهر بر خبر خود مبنی بر دیدار انتخاباتی علی مطهری و چند تن از نمایندگان مجلس اصرار کرد.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.