دعوت ۷۰ متقاضی مسکن ویژه برای انعقاد مجدد پیش‌قرارداد

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/اداره کل راه و شهرسازی استان تهران اسامی بعضی متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر را برای انعقاد مجدد قراردادهای پیش فروش اعلام کرد.

به گزارش ممتاز ؛ اداره کل راه و شهرسازی که چندی پیش قرارداد اصلاح شده پیش‌فروش واحدهای مسکن ویژه را روی پایگاه اینترنتی این اداره کل قرار داد،‌ امروز اسامی حدود ٧٠ نفر از متقاضیان را اعلام کرد.

به گفته این اداره کل اسامی گروه ششم برای امضای مجدد قرارداد تهرانسر اعلام شده است و اشخاص مذکور که اسامی آنها در همین پایگاه اینترنتی و در لینک مسکن شهر تهران تحت عنوان گروه ششم انتشار یافته است، می‌توانند شنبه – پنجم بهمن – به ساختمان اداره کل راه و شهرسازی تهران واقع در خیابان نجات‌الهی شمالی، جنب بیمارستان جامع زنان، طبقه سوم مراجعه کنند.

 متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر تاکنون سه قسط ۲۰ میلیون تومانی خود را واریز کردند و قرار بود تا ۱۱ بهمن‌ قسط چهارم را واریز کنند.

همچنین حدود سه ماه پیش متن پیش‌نویس قراداد متقاضیان تهرانسر با افزایش ۵۶ میلیون تومانی روی این پایگاه اینترنتی قرار گرفت که منجر به اعتراض بعضی متقاضیان شد. حال متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر مهلت دارند قسط چهارم خود را تا ۱۱ بهمن ماه واریز و پس از انعقاد قرارداد فعلی مراحل بعدی را طی کنند.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.