دغدغه های کی روش برای صعود به جام جهانی

به گزارش ایرنا، دراین اردو که برای رویارویی با تیم ملی موزامبیک برگزار می شود، بازیکنان تیم های پرسپولیس، استقلال و سپاهان به دلیل حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و همچنین لژیونرها حضور ندارند.

سرمربی تیم ملی از این فرصت استفاده کرده و بازیکنان جوان را به اردو دعوت کرد تا آنان با برگزاری تمرینات به هماهنگی دست یافته و در زمان لازم به کمک تیم ملی بیایند.

کی روش روز یکشنبه در نشست مطبوعاتی خود دغدغه های زیادی داشت و چندین بار تاکید کرد که ‌جام جهانی برای تیم ملی ایران ۱۴ روزدیگر آغاز می شود و باید از همین امروز به فکر رسیدن به برزیل بود.

البته سرمربی تیم ملی این هشدار را پیش ازاین هم به مسوولان فدراسیون فوتبال داده بود که باید حساسیت حضور در مسابقات مقدماتی را به خوبی درک کنند.

به طور حتم مربی کارنامه داری همانند ‘ کی روش’ بی دلیل حرفی را به میان نمی آورد و در این راستا نباید به راحتی از کنار آن گذشت، چرا که این مربی بزرگ از اینکه درخواست های منطقی اش تا به امروز برای آماده سازی تیم ملی برآورده نشده ناراضی است.

نیازتیم ملی به برگزاری دیدارهای دوستانه با تیم های معتبر، حضور دراردوهای مختلف و همچنین حضور به موقع بازیکنان در اردوها می تواند کمک شایانی به کی روش برای پیاده کردن تفکراتش داشته باشد.

تیم ملی ایران در مقطع زمانی بسیار حساس قرار دارد و باید مورد حمایت تمامی مسوولان و اهالی فوتبال کشور باشد تا کی روش بتواند با تفکرات خود به خوبی از توانایی های بازیکنان استفاده کند و راه صعود به جام جهانی را هموار سازد.

۹۱۴۴**۱۵۹۰**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۰۴۴۶۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.