دفاع از اسلام خاتمی با طرفداری از فتنه ۸۸ مغایرت دارد

عضو جامعه اسلامی مهندسین گفت: دفاع از اسلام با طرفداری از فتنه سال ۸۸ مغایرت دارد چرا که فتنه‌گران بعد از انتخابات سال ۸۸ به دامن مخالفین اسلام و انقلاب پیوستند.

احمد نیک فر در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز،‌ با اشاره به اظهارات اخیر خاتمی مبنی بر اینکه باید فضا برای ورود اصلاح‌طلبان در انتخابات باز باشد، گفت: خاتمی صلاحیت حضور در انتخابات را نخواهد داشت چرا که همگان اظهارات و مواضع او را در جریان فتنه ۸۸ مشاهده کرده و به این امر پی بردند که جریان اصلاحات تا چه اندازه از اصول انقلاب و اسلام دور شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر اختلافات عمیقی در جبهه اصلاحات وجود دارد، افزود: سران جبهه اصلاحات امروز با اختلافات عمیقی روبرو بوده چرا که این امر در اظهارات برخی از سران فراری این جبهه به اردوگاه استکبار قابل مشاهده است.

نیک‌فر با اشاره به اینکه دفاع از اسلام با طرفداری از فتنه سال ۸۸ مغایرت دارد، تصریح کرد: فتنه‌گران بعد از انتخابات سال ۸۸ اصول قانون اساسی را زیر پا گذاشته و به دامن مخالفین اسلام و انقلاب پیوستند لذا اظهارات خاتمی در مورد دفاع از اسلام با طرفداری از فتنه سال ۸۸ به طور کلی و اصولی مغایرت دارد.

عضو جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به اینکه به نظر نمی‌رسد مردم روی خوشی به جریان اصلاحات نشان دهند، خاطر نشان کرد: پایگاه اجتماعی اصلاحات سست شده و به نظر نمی‌رسد مردم با تندروی‌های اصلاحات و خارج شدن این جریان از دایره اسلام و انقلاب روی خوشی به آنها نشان دهند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.