دفاع محکم کلمبیا عامل باخت ایران بود/ بی توجهی سبب ضعف فوتسال ایران شده است

۲۳ آبان ،

بازیکن تیم ملی فوتسال در خصوص باخت مقابل کلمبیا گفت: تیم کلمبیا دفاع بسیار قوی ای داشت و رمز پیروزی آنها دفاع محکم در برابر مهاجم های نفوذی ما بود

مصطفی طیبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازیهای جام جهانی سطح کیفی بالایی دارد زیرا همه کشورها سعی دارند به مراحل بالاتری صعود کنند کارما مقابل تیم های ضعیف بسیار دشوارتر است زیرا آنها برای مقابله با حملات تیم ایران به دفاع پناه می برند، تیم کلمبیا نیز همین را اجرا کرد و با توجه به آمادگی جسمی بازیکنانشان موفق نشدیم از سد آنها عبور کنیم.

وی در ادامه بیام داشت: بازیکنان و همچنین کادر فنی از هیچ تلاشی برای رسیدن به پیروزی دریغ نکردند اما برخالاف جریان بازی را واگذار کردیم. با وجود اینکه مصدوم بودم و باید بینی ام عمل می شد برای اینکه به مسابقات برسم با مصدومیت در زمین حاضر شدم تا بتوانم صعود کنیم البته تصمیم داور نیز در موردم اشتباه بود به همین دلیل این داور به مدت یک ماه از قضاوت محروم شد. تصمیم اشتباه داور نیز برنامه های فنی تیم را به هم ریخت و بازیکنان دیگر با نگرانی بیشتری بازی را پی گیری کردند.

طیبی خاطرنشان کرد: فوتسال کشورمان از پایه ضعیف است تیم ملی عملکرد خوبی داشت تا جائیکه مورد بی توجهی قرار گرفت در سالهای اخیر سازماندهی ضعیف و بد بوده است و سبب این اتفاقات شد.

امیدوارم مسئولان توجه بیشتری نسبت به این رشته ورزشی وبرنامه ریزی در آن داشته باشد.

وی افزود: پیش از آغاز بازی هیچ درگیری بین بازیکنان بوجود نیامد و همه با آرامش در زمین حاضر شدند این ضربات حاشیه ای برای تخریب تیم ملی بوده است.  /ق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.