دفاع مقدس حراست از جمهوری اسلامی ایران را آشکار ساخت

فروردین ۱۴۰۳

سرپرست وزارت علوم در پیامی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس این حقیقت را آشکار ساخت که ملت ایران در قبال دشمن خارجی تحت هر شرایطی با تمام وجود از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران حراست می‌کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه ممتاز نیوز، جعفر توفیقی با ابلاغ پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:
 
۳۱ شهریور ماه یاد آور حمله سبعانه رژیم بعث عراق به پشتیبانی استکبار جهانی به میهن عزیز اسلامی است که به هشت سال دفاع  قهرمانانه ملت شهید پرور ایران انجامید و سرانجام محتوم آن پیروزی حق بر باطل بود. هر چند نیل به این دستاورد به بهای فداکاری و شهادت  هزاران  نفر و جانبازی تعداد کثیری از هموطنان عزیزمان انجامید، لیکن دفاع مقدس این حقیقت را آشکار ساخت که ملت رشید و بزرگوار ایران در قبال دشمن خارجی تحت هر شرایطی با تمام وجود از وجب به وجب خاک خود و آرمانهای  نظام جمهوری اسلامی ایران حراست  می‌کنند و در این راه از بذل مال و جان خود دریغ ندارند.
 
اینجانب به همه رزمندگان سرافراز میهن اسلامی ادای دین می‌کنم و موقع را مغتنم شمرده به روان پاک همه شهدای جنگ تحمیلی به ویژه شهدای دانشگاهی درود می فرستم، از خداوند متعال شفای عاجل جانبازان گرانقدر سالهای  دفاع مقدس را خواستارم و برای خانواده‌های محترم و ایثارگر این عزیزان صبر و اجر آرزومندم.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.