دفاع مقدس مجموعه ارزشمندی از فرهنگ ایثار و شهادت است

آیت الله ˈ قربانعلی دری نجف آبادیˈ در پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که عصر پنج شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: هفته دفاع مقدس، پاسداشت یاد شهدا و ایثارگرانی است که اقتدار امروز ایران اسلامی در تمام عرصه ها مرهون از خود گذشتگی آنان است.

در ادامه این پیام آمده است: رزمندگان اسلام و شهیدان والامقام در دوران دفاع مقدس درس آزادی و آزادگی را با پیروی از اسلام ناب محمدی (ص) و هدایت های رهبر فقید انقلاب اسلامی برای جهانیان تکرار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این پیام خاطر نشان کرده است: هفته ‌دفاع ‌مقدس یادآور جانفشانی، ایثارگری ‌ها و فداکاری ملت بزرگ ایران به ویژه جوانان غیور و شیر زنان شجاعی است که در استان‌های مرزی همانند مردان در دفاع مقدس نقش داشتند.

وی، در این پیام افزوده است: این روزها هم چنین یادآور فداکاری نیروهای مسلحی است که از زمین و هوا آتش خشم ملت را بر متجاوزان و مزدوران بعثی فرو ریختند و بزرگ‌ترین حماسه‌های تاریخ ایران را رقم زدند.

آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از این پیام آورده است: هفته دفاع مقدس، هفته پاسداشت فرهنگ ایثار، مقاومت و گنجینه ارزشمندی است که همچون نگینی درخشان بر تارک این سرزمین می درخشد و یادآور شجاعت و از خودگذشتگی رزمندگانی است که با خون خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

وی در ادامه این پیام تاکید کرده است: اکنون گنجینه ارزشمند فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت ملت ایران، مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و با بیداری ملت‌های مسلمان و نیز غیرمسلمانان تحت ستم سراسر گیتی، هراس و استیصال را به کانون‌های نامشروع قدرت جهانی تحمیل کرده ‌ به طوری که از فرط ناتوانی اقدامات سخیف و غیرانسانی همچون توهین به مقدسات را در دستور کار خویش قرار می‌دهند.

امام جمعه اراک در ادامه این پیام با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر دفاع مقدس را گرامی داشته و بر تجلیل از خانواده بزرگ جانبازان، آزادگان و شهدا تاکید کرده است.ک/۱

۵۱۷/۵۵۹

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.