دفترچه‌های رنگی سوالات در انتظار کنکوری‌های ۹۲

۰۵ تیرماه ۱۳،

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام توزیع بسته‌های رنگی مختلف دفترچه سوالات در میان داوطلبان کنکور۹۲، گفت‌: بسته‌های دفترچه سوالات کنکور با رنگ‌های مختلف و بر اساس گروه آزمایشی در میان داوطلبان توزیع می‌شود.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه دفترچه‌ سوالات و پاسخنامه گروه‌های آزمایشی پنجگانه در بسته‌های رنگی نایلونی متفاوت بسته‌بندی شده‌اند، اظهارکرد: دفترچه‌های آزمایشی گروه آزمایشی ریاضی و فنی در بسته‌های سبز، هنر در بسته‌های صورتی، علوم تجربی در بسته‌های آبی، زبان‌ در بسته‌های نارنجی و علوم انسانی در بسته‌های قرمز رنگ بسته‌بندی شده‌اند.

وی با بیان اینکه دفترچه‌های عمومی و اختصاصی به همراه پاسخنامه به صورت شخصی سازی شده برای هر داوطلب در بسته نایلونی قرار می‌گیرد، تصریح کرد: این بسته‌ها پلمپ شده است و اگر در بسته‌ای باز باشد مخازن حق قبول کردن آن را ندارند.

توکلی با اشاره به شخصی سازی دفترچه‌های عمومی و اختصاصی در آزمون سراسری، گفت: در هر دفترچه کلیه مشخصات داوطلبی اعم از نام و نام خانوادگی، عکس، شماره داوطلبی و محل حوزه برگزاری درج شده است.

مشاور عالی سازمان سنجش در خاتمه با بیان اینکه شخصی سازی و تنوع سوالات در کلیه گروه‌های آزمایشی اجرا شده است، اظهارکرد: تنوع دفترچه‌ها سبب ارتقای امنیت و جلوگیری از هرگونه تخلف در آزمون می‌شود.

انتهای پیام


ISNA News Feed
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.