دفتر رییس جمهور حمایت از یک نامزد انتخاباتی را تکذیب کرد/تکذیب نوار منتسب به رئیس‌جمهور

۰۹اردیبهشت،

روابط عمومی دفتر رییس جمهوری ادعای مطرح شده مبنی بر حمایت انتخاباتی از یک نامزد ریاست جمهوری را تکذیب و تاکید کرد که طرح چنین مسایلی سبب مخدوش شدن منافع ملی می گردد.

مرکز روابط عمومی دفتر رییس جمهوری یادآورشد، فردی که گفته می گردد از حامیان انتخاباتی یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری است به تازگی اظهار داشته که رییس جمهوری با تعیین وی برای مذاکره با آمریکا مخالفت کرده است.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، این مرکز ضمن بی اساس خواندن آنچه که به رییس جمهوری نسبت داده شده است، دستمایه قرار دادن مسایل راهبردی نظام برای خبرسازی های انتخاباتی به نفع یا علیه بعضی نامزدها را سبب مخدوش شدن منافع ملی دانست.

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری هم در تکذیبیه دیگری نوشت:

مرکز روابط عمومی دفتر رییس جمهور مطلب یکی از پایگاه اینترنتی های خبری با عنوان نوار ۸ میلیونی رییس جمهور… را کاملا بی اساس و کذب محض دانسته و تصریح کرد؛ انتشار یافتن دهندگان چنین مطالبی به دنبال ایجاد پیامدهای سوء نسبت به نتیجه آراء انتخابات، التهاب آفرینی و مقدمه سازی برای بلوا و آشوب می باشند همان برنامه و سناریویی که قبلا هم – پیش از برگزاری انتخابات ۸۸ – از سوی بعضی اشخاص و محافل سیاسی مطرح و بعد از انتخابات به اجرا درآمد.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.