دقیقی: نمی‌توانستیم هم کتک بخوریم و هم ببازیم/ ندیدم اسدی به سید جلال سیلی بزند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – سعید دقیقی مهاجم تراکتورسازی معتقد است که این تیم مقابل پرسپولیس برخلاف بسیار از بازی‌ها بیشتر به فکر گرفتن سه امتیاز بود و به این هدف مهمش رسید.

به گزارش ممتاز؛دقیقی ابتدا در مورد برد مهم تیمش مقابل پرسپولیس گفت: « ما بازی حساسی را بردیم و توانستیم بعد از مدت‌ها به صدرجدول برسیم. در واقع این بازی برای ما ۶ امتیاز داشت و دیدید که پرسپولیس با یک باخت از صدرجدول به رده پنجم رفت. ما قبل از اینکه به گل برسیم فرصت‌های بسیاری را از دست دادیم و تیم برتر میدان بودیم و بعد از گل هم دنبال حفظ نتیجه بودیم. این برد را مدیون تماشاگران هستیم که زیر بارش باران از ما حمایت کردند  و در نهایت توانستیم برد مهمی را به دست بیاوریم.»

دقیقی در خصوص حرف‌های علی دایی که گفت پرسپولیس ۷۵ دقیقه حاکم توپ و میدان بود افزود: «به هر حال سرمربی پرسپولیس نظرش را گفته ولی ما قبل از اینکه گل بزنیم تیم برتر میدان بودیم. ما در بسیار از بازی‌ها علاوه بر نتیجه، دنبال زدن گل‌های بیشتر بودیم ولی در این مسابقه هدفمان گرفتن ۳امتیاز بود. خوشبختانه بعد از اینکه گل زدیم بازی را اداره کردیم و توانستیم به پیروزی برسیم.»

دقیقی در پاسخ به این سوال که آیا می‌‌توان گفت تراکتور امسال برای اولین‌بار قهرمان لیگ خواهد شد افزود:« به نظر من تراکتور امسال یکی از بهترین تیم‌های تاریخ خود را تشکیل داده و ما در تمامی پست‌ها نفرات خوبی داریم. امیدوارم امسال قهرمان شویم تا در نهایت بتوانیم مردم آذربایجان را خوشحال کنیم.»

دقیقی در خصوص حاشیه‌های این بازی و اظهارنظر پرسپولیسی‌ها که گفته‌اند برخورد خوبی با آنها صورت نگرفته می گوید: «وقتی یک بازی حساس باشد طبیعی است که برخوردهایی به وجود می‌آید. ما نمی‌توانستیم هم کتک بخوریم و هم ببازیم در ضمن شما دیدید که پرسپولیس در تهران از بعضی مسائل سود برد و به پیروزی رسید. ما هم در این بازی میزبان بودیم و باید بازی را می‌بردیم.»

او در مورد شایعه برخورد مدافعان تراکتورسازی و پرسپولیس و اینکه می‌گویند مرتضی اسدی به جلال حسینی سیلی زده است می گوید: «من اصلا ندیدم که اسدی چنین کاری را انجام دهد و نمی‌دانم این خبر چگونه مطرح شده است.»

دقیقی در قسمت دیگری از حرف‌هایش در خصوص عملکرد خودش در این بازی افزود: «من با توجه به تغییر تاکتیک تیم در دقیقه ۵۰، از پست فوروارد به سمت راست رفتم تا در کارهای دفاعی به تیم کمک کنم. در این مسابقه بسیار دویدم تا خواسته‌های کادرفنی را اجرا کنم ضمن اینکه در نیمه اول چند فرصت گلزنی داشتم ولی متاسفانه قسمت نبود که گل بزنم. با این حال باید بگویم نهایت تلاشم را انجام دادم.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.