دکتر همتی: بانک سینا توان توسعه و پیشرفت بیشتر را دارد

۱۰م دیماه ،

دکتر همتی: بانک سینا توان توسعه و پیشرفت بیشتر را دارد | چاپ |
یکشنبه ۱۰ دی ساعت ۱۵:۳۶

بینا- مدیرعامل بانک سینا و جمعی از معاونین این بانک با سفر به سرپرستی هرمزگان، ضمن بازدید از شعب فاطمیه، امام خمینی(ره) بندرعباس و قشم در جریان آخرین وضعیت عملکردی این سرپرستی قرار گرفتند.
به گزارش بینا، مدیرعامل بانک سینا و جمعی از معاونین این بانک با سفر به سرپرستی هرمزگان، ضمن بازدید از شعب فاطمیه، امام خمینی(ره) بندرعباس و قشم در جریان آخرین وضعیت عملکردی این سرپرستی قرار گرفتند.
دکتر عبدالناصر همتی در نشستی که با حضور رؤسای شعب منطقه هرمزگان برگزار شد، به وضعیت مناسب عملکردی بانک سینا اشاره و تصریح کرد: با توجه به ترکیب نیروی انسانی جوان و باانگیزه فعال در بانک سینا، این بانک توان توسعه و پیشرفت بیشتر را دارد و قطعاً با تلاش همکاران و ایده های مناسبی که در این زمینه مطرح خواهد شد، شاهد پیشرفت روز افزون بانک سینا و ارتقاء جایگاه آن خواهیم بود.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن قدردانی از عملکرد همکاران سرپرستی هرمزگان، بر تلاش بیشتر در راستای توسعه خدمات غیر مشاع و صدور ضمانتنامه های بانکی تأکید کرد.
دکتر همتی همچنین با اشاره به موقعیت مناسب اقتصادی شهر بندرعباس، ضرورت تأسیس شعبه جدید بانک سینا در این شهر را یادآور شد.
دکتر همتی و هیئت همراه در این سفر ضمن بازدید از مجتمع فولاد کاوه کیش در نشستی با مدیران این شرکت راه های افزایش همکاری های متقابل را بررسی کردند. در این نشست مقرر شد بانک سینا از تامین سرمایه در گردش شرکت فولاد کاوه و افزایش بهره وری و اشتغالزایی این شرکت حمایت کند.

 


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.