دلاوری در جام جهانی رویای هیگواین

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

ستاره آرژانتینی ناپولی آرزو دارد که همچون مارادونا قهرمانی در جام جهانی و رقابت‌های سری A را تجربه کند.

تیم ملی فوتبال آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل با تیم‌های ایران، بوسنی و نیجریه هم‌گروه است.

آلبی‌سلسته با ستاره‌هایی نامی که در اختیار دارد، یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در مهد فوتبال جهان است. یکی از ستاره‌های این تیم گونزالو هیگواین مهاجم ناپولی است. او می‌خواهد همچون مارادونا جام جهانی را بالای سر برد و بعد از آن با قهرمان شدن در رقابت‌های سری A با ناپولی تاریخ‌ساز شود.

هیگواین در گفت‌وگویی که با روزنامه گاتزتا دلواسپورت داشته گفت: می‌خواهم آنچه را که مارادونا انجام داد، من هم انجام بدهم. او در جام جهانی ۱۹۸۶ مکزیک، با تیم ملی فوتبال آرژانتین قهرمان شد. او پس از آن توانست در رقابت‌های سری A با ناپولی هم به قهرمانی دست یابد. اگرمن هم بتوانم همچون مارادونا این دو افتخار را به دست آورم، بدون شک به بزرگ‌ترین رویای خود جامه عمل پوشانده‌ام.

مهاجم سابق رئال مادرید گفت: در شرایط حساسی قرار دارم. من ۸ سال است که در سطح بالایی بازی می‌کنم. احساس می‌کنم که از لحاظ بدنی آماده هستم. در ناپولی روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارم. خوشبختانه عملکرد خوبی در این تیم داشته‌ام. در اینجا همه قدر من را می‌دانند و این من را خوشحال می‌کند. می‌خواهیم در این فصل حداقل یک جام به دست آوریم. در هر سه جام برای قهرمانی شانس داریم. با این حال می‌دانم که کار سختی پیش رو داریم اما امید خود را از دست نمی‌دهیم و تا پایان می‌جنگیم.

مهاجم ۲۶ ساله ناپولی در پایان سخنان خود گفت: با وجود دو تیم قدرتمندی چون یوونتوس و رم، سخت است که ناپولی قهرمان رقابت‌های سری A شود. آن‌ها به سختی امتیاز از دست می‌دهند با این حال ما تسلیم نمی‌شویم و تا پایان می‌جنگیم.

در رقابت‌های سری A یوونتوس با ۶۰ امتیاز صدرنشین است. رم با ۵۱ و ناپولی با ۴۷ امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم جدول قرار دارند.

 

منبع : ایسنا


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.