دلایل نوسانات بازار ارز از نگاه مجلس نشینان

۱۷م آذر ،

بینا- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نوسانات بازار ارز و پول را مربوط به تحریم ها ندانست و تصریح کرد: تصمیمات دیر، بی موقع و ناقص التهاب در بازار را تشدید کرده است.
به گزارش بینا، الیاس نادران در سومین کنگره سراسری دبیران شهرستان های جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در شهر گلمکان اظهار کرد: تشکیل صندوق های ذخیره ارزی و توسعه ملی نمونه تلاشهای رهایی از اتکاء به درآمدهای نفتی بوده اما همواره دولتها به آن وفادار نبوده اند.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تحریم های تجاری و اقتصادی را یکی دیگر از عارضه های اقتصاد ملی برشمرد و گفت: نوسانات در تصمیم گیری ها سبب شده تحریم ها از سوی دشمنان تشدید شود.
نادران نوسانات بازار ارز و پول را مربوط به تحریم ها ندانست و تصریح کرد: تصمیمات دیر، بی موقع و ناقص التهاب در بازار را تشدید کرده است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از خود تحریمی های دولت گفت: ایجاد ثبات در بازهای ارز و پول چرخه اقتصادی را با ثبات می کند.
وی از مدیریت مصرف بنزین دولت قدردانی کرد و افزود: دشمنان اکنون با ملاحظه مدیریت بنزین از تحریم کشور در این عرصه خسته و منصرف شده اند.
نادران با اشاره به کسب درآمد ۳۰ هزار میلیارد دلاری کشور از درآمدهای نفتی تصریح کرد: چنانچه این درآمدها به خوبی مدیریت شود و با وجود برخورداری از توان دانش فنی بالای متخصصین می توان از این مشکلات عبور کرد.
وی همچنین با انتقاد از سیاست موازنه مثبت در دولت افزود: علاج نقدینگی به سامان کردن ۶۵ هزار میلیارد تومان معوقات بانکی است که قریب به ۱۰ هزار میلیارد تومان این میزان مربوط به معوقات با متوسط ۱۰ میلیون ریال است.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.